English

تعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با دیگر دستگاه ها در خدمت‌رسانی مطلوب‌ به مردم و مسافران قابل تقدیر است

با الگوسازی و فرهنگسازی در تعامل و همکاری با دیگر دستگاه ها، خدمات‌رسانی مناسب‌تری به مسافران ارائه می‌شود و در این راستا ساماندهی مراکز اقامه نماز در پایانه‌ها و نمازخانه‌های بین راهی را به جد در دستور کار داریم.

تعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با دیگر دستگاه ها در خدمت‌رسانی مطلوب‌ به مردم و مسافران قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، سید علی مهدیان معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور در بازدید از پایانه‌های مسافری غرب، بیهقی و جنوب تهران با بیان این مطلب که دغدغه‌ها و مشکلات فعالان و رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را به دولت و مجلس منعکس کرده و رفع موانع با هدف پیشبرد و اعتلای کشور را وظیفه خود می‌دانیم، اظهار داشت: ستاد اقامه نماز کشور با احصاء و پیگیری در راستای حل مشکلات در زمینه اقامه نماز، تکالیف قانونی را در قالب برنامه‌های سالانه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و در پایان هر سال نتایج نظارت‌ها و ارزیابی‌های انجام شده را به مسئولان مربوط منعکس می‌کند. خوشبختانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ارزیابی سالیانه به عنوان دستگاه برتر در ترویج و توسعه فرهنگ نماز برگزیده شده است،
در ادامه رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن دست مریزاد به رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری که حافظان جان، مال و ناموس مردم هستند، اظهار داشت: رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری با وجود مشکلات و مشغله‌های شغلی و درآمدی، همواره در توجه به مسائل دینی به ویژه ادای فریضه نماز مسافران در مسیر حرکت در سطح جاده‌ها پیش‌قدم هستند و این اقدام آنان شایسته تقدیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ناصری از حمل و نقل به عنوان رگ اصلی حیات اقتصادی هر کشور یاد و عنوان کرد: در کشور ما بخش اعظم این رسالت بر دوش حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد.


وی بر ضرورت توجه دولت و حاکمیت به حوزه حمل و نقل جاده‌ای به عنوان یک اولویت تأکید و بیان کرد: در این راستا شایسته است دغدغه‌ها و مطالبات صنف حمل و نقل جاده ای مورد توجه قرار گیرد.


گفتنی است، در این بازدید معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور به همراه مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر و رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با هدف بررسی وضعیت نمازخانه‌های پایانه‌های مسافری و کیفیت برگزاری نماز جماعت از پایانه‌های مسافری غرب، بیهقی و جنوب تهران حضور داشتند.

همچنین در این بازدیدها جلسات جداگانه‌ای با رؤسا و مسئولان‌ پایانه‌ها و شرکت های حمل و نقل برگزار و مسائل و دغدغه‌های این صنف، مسافران و رانندگان شنیده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه