English

ریزش‌برداری بیش۳۲ هزار متر مکعب از سطح جاده های کشور

طی روزهای ۵ و ۶ فروردین ماه سال‌جاری در پی بارش باران، ریزش برداری ۳۲ هزار متر مکعب از راه‌های مواصلاتی کشور توسط راهداران انجام شد .

ریزش‌برداری بیش۳۲ هزار متر مکعب از سطح جاده های کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران این سازمان، با بیان این‌که با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور، طی دو روز گذشته ۲۹ استان دارای بارش بودند، گفت: در این مدت ۱۲۶ گشت ویژه راهداری و ۵۶۰۰ نفر-روز عوامل راهداری با حضور مستمر در محورهای مواصلاتی کشور در آماده‌باش کامل و مشغول فعالیت راهداری بودند.


بهرامی نیا همچنین تعداد ماشین‌آلات راهداری درگیر برای بازگشایی مسیرها را ۴۸۶۰ دستگاه عنوان کرد و گفت: انواع ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین در بیش از ۱۰۰۰ پایگاه راهداری و در راه‌های شریانی مستقر هستند.


بهرامی‌نیا با اشاره به ریزش‌برداری ۳۲۰۰۰ متر مکعب در محورهای دارای بارش گفت: اکثر محورهای روستایی که به دلیل طغیان رودخانه و ریزش‌ کوه به صورت مقطعی مسدود شده بودند، با حضور عوامل راهداری در کمترین زمان ممکن بازگشایی شدند و در حال حاضر ۴ محور غیر شریانی مسدود است‌.
مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان تعداد محورهای شریانی دارای بارش را ۴۳۰۰ محور اعلام کرد.
بهرامی‌نیا بیان کرد: در پی این بارش‌ها به ۴۵۵ دستگاه خودرو امداد رسانی شد و به ۲۸۷ نفر اسکان موقت و اضطراری داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه