English

آغاز احداث یک باب نمازخانه بین راهی در محور اردبیل -سرچم

با حضورمعاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور عملیات احداث یک باب پروژه نمازخانه بین راهی در کیلومتر ۱۰۵ محور اردبیل سرچم آغاز شد.

آغاز احداث یک باب نمازخانه بین راهی در محور اردبیل -سرچم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، معاون وزیر و رئیس این سازمان با بیان این که ساخت و احداث ۱۱۰ نمازخانه بین راهی برعهده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بود، افزود: ۴۰ مورد از این نمازخانه ها سال قبل احداث، ۳۰ مورد امسال انجام می شود و در مجموع مقرر شده ۱۱۰ باب نمازخانه ساخت و تحویل مردم گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ساخت و احداث نمازخانه های بین راهی را بسیار مهم و پر اهمیت دانست و ادامه داد: سعی کردیم این نمازخانه ها کنار راهدارخانه‌ها ساخته شود تا درصورت نبود سرمایه گذار، نگهداری این پروژه‌ها ها نیز بر عهده حوزه راهداری باشد.

امانی همچنین ساخت این پروژه را در کنار پاسگاه پلیس راه در جهت استقبال مسافران بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: ایستایی پروژه و پارکینگ و موقعیت مکانی این نمازخانه در بهترین حالت است و مسافران و راهبران جاده نیز استقبال خوبی خواهند داشت.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل نیز با اشاره به این که مساحت این پروزه ۱۳۴ متر مربع است، افزود: پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه برای احداث این نمازخانه برآورده شده است.

کلیم اله وثوقـی محوطه ساختمانی را ۱۸۶ متر مربع عنوان کرد و خاطرنشان شد:در مدت ۵ ماه پروژه باید اتمام و تقدیم مردم شریف استان در راه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه