English

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

تشکیل بیش از ۱۴۲ پرونده در سامانه شحباز برای رانندگان متخلف در آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تشکیل بیش از ۱۴۲ پرونده برای رانندگان متخلف در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد.

تشکیل بیش از ۱۴۲ پرونده در سامانه شحباز برای رانندگان متخلف در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تشکیل بیش از ۱۴۲ پرونده برای رانندگان متخلف در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد.به گزارش روابط عمومی، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از تشکیل بیش از ۱۴۲ پرونده برای رانندگان متخلف در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۱۶۳۲ گشت با پلیس راه به‌منظور پایش محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته که نتیجه آن تشکیل ۱۴۲ پرونده در سامانه شحباز بوده است.

وی افزود: تعداد ۸۶ پرونده تخلفات ناوگان عمومی در سامانه شحباز به استان های دیگر ارسال شده و از کل پرونده ها ۳۱ پرونده در ده ماهه گذشته مختومه اعلام شده است.

آرامون اظهار داشت: در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۱۶۵ مورد حکم قضایی در سطح استان اجرا و ۱۷۰۶ اخطار هم به صورت کتبی به متجاوزین حریم راه ارائه شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: نهادینه کردن موضوع ایمنی و رعایت مولفه های آن در حمل و نقل عمومی، ساماندهی امور در سطح استان باعث کاهش تخلفات در حوزه حمل و نقل مسافری شده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی