English

اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در پی بارش‌های فراگیر

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و اقدامات انجام شده در زمینه راهداری زمستانی در پی بارش‌های فراگیر در استان‌های مختلف کشور اعلام شد.

اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در پی بارش‌های فراگیر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، غلام عباس بهرامی نیا مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران این سازمان اظهار داشت:

آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور از تاریخ 9 تا 10 بهمن ماه سال‌جاری حاکی از ترددی روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزاد راه قزوین-رشت(رفت و برگشت) است.

وی افزود: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، زنجان، سمنان، قزوین، قم، لرستان، تهران، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه در جریان است، همچنین در برخی از محورهای استان های ایلام، خراسان رضوی و گیلان بارش باران ادامه دارد.

وی در خصوص محدودیت های تردد بیان داشت: محور قدیم خرم آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد-پل زال و محور خرم آباد-کوهدشت انجام می شود.

بهرامی نیا محورهای ریگان- ایرانشهررا به دلیل تخریب بر اثر سیل از محورهای مسدود شریانی اعلام کرد و افزود: هم اکنون محور کوهرنگ- مسجد سلیمان مسدود و محورهای پونل-خلخال- اردبیل نیز به دلیل بارش برف و یخبندان مسدود است.

مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: محورهای لاسم-ارجمند و وازک-بلده در استان مازندران، سروآباد-پاوه در استان کردستان ، سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، گنجنامه-تویسرکان در استان همدان و محور جدید هشتگرد-طالقان در استان البرز از محورهای دارای انسداد فصلی است.

بهرامی نیا با اعلام این‌که تعداد محورهای شریانی درگیر بارش برف در کشور 431 محوراست، افزود: در بازه زمانی 9 تا 10 بهمن ماه سا‌ل‌جاری، انجام 49663 کیلومتر برفروبی در محورهای شریانی کشور با استفاده از 2001 دستگاه ماشین آلات راهداری تجمیعی از اقدامات این حوزه است.

وی تعداد نیروهای راهداری درگیر در این عملیات را3345 نفر در روز و میزان مصالح راهداری زمستانی مصرف شده را 10308 تن اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه