English

استاندار مرکزی تاکید کرد؛

هماهنگی هر چه بیشتر بین سه شورای اطلاع‌رسانی، روابط عمومی‌ها و فضای مجازی

استاندار مرکزی بر هماهنگی هر چه بیشتر بین سه شورای اطلاع‌رسانی، روابط عمومی‌ها و فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «فرزاد مخلص‌الائمه» در نشست شواری اطلاع‌رسانی استان مرکزی، افزود: بسیاری از منتقدان دولت از ساعات اولیه حادثه بالگرد رئیس جمهور پیگیر موضوع بودند و زبان به تمجید آیت الله رئیسی گشودند که این مهم نشان‌دهنده وحدت و انسجام ملی است.

وی ادامه داد: کشور به زودی در شرایط رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری به صورت فشرده قرار می‌گیرد و در این شرایط تمام هنر رسانه‌های داخلی باید حفظ وحدت و انسجام ملی در جهت برگزاری انتخابات باشکوه باشد.

استاندار مرکزی بیان کرد: خانواده دولت در استان مرکزی از هم اکنون بی طرفی خود را در انتخابات پیش رو اعلام می‌کند و در عین حال تمام تلاش خود را به عنوان مجری این فرآیند ملی بکار می‌گیریم تا انتخاباتی باشکوه همراه با مشارکت حداکثری در استان امامین انقلاب رقم بخورد.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: حضور اقشار و طیف‌های مختلف سیاسی در آیین تشییع شهدای خدمت فضای مثبتی را به جامعه بخشیده است که ممکن است این فضا برای برخی ناخوشایند باشد و از سر جهل، عمد و یا غفلت قصد ایجاد تفرقه در جامعه را داشته باشند، بنابراین باید مراقب بود و مانع از هر گونه صدا و بلندگوی تفرقه انگیز باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هماهنگی هر چه بیشتر بین سه شورای اطلاع‌رسانی، روابط عمومی‌ها و فضای مجازی تاکید کرد و گفت: ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی استانداری وظیفه دارند نسبت به ایجاد هم‌افزایی هر چه بیشتر بین این سه شورا برنامه‌ریزی کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: بسیاری از طرح‌های مصوبه سفر شهید جمهور به استان آماده بهره‌برداری است که باید پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه