English

فعالیت ۵ کارگاه آسفالت در محور اراک - بروجرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: برای ارتقاء رویه آسفالتی محور اراک - بروجرد، پنج کارگاه آسفالت در حوزه استحفاظی استان مرکزی فعال است.

فعالیت ۵ کارگاه آسفالت در محور اراک - بروجرد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مهرداد جهانی از تلاش برای افزایش سطح کیفیت راه‌های استان پیش از سفرهای اربعین خبر داد و افزود: در حال حاضر پنج کارگاه آسفالت حدفاصل اراک - توره - پل سفید در محور اراک - بروجرد فعال است.

وی مجموع اعتبار برای اجرای این طرح‌ها را بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گفته جهانی این پنج کارگاه در محدوده‌های پل سفید تا زالیان، زالیان تا پلیس راه توره، پلیس راه توره تا پل دوآب، پل دوآب تا رباط میل و رباط میل تا اراک قرار دارند که بعلت اهمیت تسریع در روند اجرایی، از پنج جبهه کارگاهی مشغول اجرای لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: علاوه بر این پنج پروژه آسفالت، چند کارگاه جاده‌ای دیگر نیز در محور اراک - بروجرد فعال هستند که از آن جمله می‌توان به نصب حفاظ میانی بتنی، تعمیر اساسی پل پنجعلی، احداث ساختمان جدید پلیس راه توره، نصب روشنایی طولی و رفع نقاط پرتگاهی اشاره کرد.

جهانی ادامه داد: لکه گیری و روکش آسفالت، اجرای روشنایی طولی، نصب حفاظ میانی بتنی، رفع نقاط پرتگاهی بین دو مسیر رفت و برگشت و تعمیر اساسی یک دستگاه پل بزرگ از دیگر اقداماتی است که در محور شازند - دوراهی در حال اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه