English

رئیس اداره نگهداری راههای مازندران اعلام کرد؛

اجرای بیش از ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه های مازندران

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران از اجرای بیش از 20 کیلومتر عملیات روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی استان در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

اجرای بیش از 20 کیلومتر روکش آسفالت در راه های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهرداد زمانی اظهار داشت: در دو ماهه سالجاری 13.7 کیلومتر عملیات روکش آسفالت تقویتی و اجرای 6.7 کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در سطح محورهای مواصلاتی شریانی، اصلی و فرعی استان صورت گرفته که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 56 درصدی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: در دو ماهه نخست سال جاری نسبت به اجرای 50 هزار متر درزگیری و 4 هزار و 38 تن لکه گیری در برخی از محور‌های استان ( بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی ) اقدام شده است.

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران گفت: در راستای لکه گیری موضعی و پر کردن چاله ها در سطح جاده های استان، نسبت به استفاده از 456 تن آسفالت سرد اقدام شد.

وی تصریح کرد: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، در قالب قراردادهای منعقده با پیمانکاران از جمله 3 قرارداد لکه گیری و روکش آسفالت محورهای غرب، مرکز و شرق اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت راههای شریانی و اصلی حوزه استحفاظی استان کرده است.

زمانی افزود: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان مانند محورهای جواهرده رامسر، نوشهر- رویان، ساری- کیاسر، نکا- ساری و... و همچنین لکه گیری کلیه محورهای مواصلاتی استان به صورت روزانه ( با استفاده از آسفالت گرم و سرد) صورت گرفته است.

زمانی خاطرنشان ساخت: از خردادماه سال جاری علاوه بر محورهای عنوان شده، لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای کمربندی بابل، سوادکوه، قائمشهر- کیاکلا در دست اجرا می باشد.

وی بیان داشت: با توجه به ویژگی شاخص ترانزیت و توریستی بودن این استان روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی می تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه