English

مکان‌یابی احداث دومین پارک بانوان اراک در حال انجام است

شهردار اراک گفت: مکان‌یابی احداث دومین پارک بانوان اراک در حال انجام و اقدامات مطالعه‌ای برای مشخص شدن مکان این پارک شروع شده است.

مکان‌یابی احداث دومین پارک بانوان اراک در حال انجام است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «علیرضا محمودی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده مکان‌یابی این پارک ماه آینده انجام می‌شود.

وی افزود: هفته گذشته جلساتی با مسکن و شهرسازی و اداره اوقاف تشکیل شد و رایزنی‌هایی در این خصوص صورت گرفت که زمین مناسب در اختیار شهرداری قرار گیرد تا از آن به عنوان پارک بانوان استفاده شود.

شهردار اراک عنوان کرد: موارد دیگری هم برای استفاده به عنوان پارک بانوان وجود دارد که برخی‌ دارای مالکیت خصوصی است و برخی از زمین‌های دیگر که در تملک شهرداری است، موقعیت مناسب برای این پروژه ندارند.

محمودی اظهار کرد: معمولاً پارک‌های بانوان شرایط و تکنولوژی پیشرفته‌ای نیاز ندارد و وجود یک مکان در شرایط جغرافیایی مناسب کافی است.

وی در بخشی دیگر با اشاره به موضوع پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز شهری در مناطق باقیمانده، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها این طرح در سه ماه آینده نهایی و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اراک اظهار کرد: برای ایجاد بازارچه‌های منطقه‌ای نیز نشست‌هایی با فرمانداری و اداره اوقاف برگزار و مقرر شد ۶ منطقه برای ایجاد ۶ بازارچه محلی در مساحت مورد نظر با حداقل ۲ هزار مترمربع سوله و فضای پارکینگ در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

محمودی با اشاره به ضرورت حفظ و نگهداری بازار سرپوشیده و بناهای تاریخی نیز گفت: ۲ سرای بازار به شهرداری معرفی شده که واگذاری آنها از نظر حقوقی در حال انجام است، اما سرقفلی و استفاده از این سراها در اختیار کسبه آن مجموعه است.

وی تصریح کرد: مقرر شده مبالغی که کسبه سراهای بازار، تحت عنوان اجاره سرقفلی به اوقاف پرداخت می‌کردند، به شهرداری پرداخت کنند که در حفظ و مرمت این سراها از آن استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه