English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تربیت نیروی جوان و با انگیزه در حوزه شهرسازی لازم است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تربیت نیروی جوان و با انگیزه در حوزه شهرسازی لازم است، گفت: تعامل بین بخش‌ها برای جابجایی نیروهای متخصص و کمک به اصلاح چارت سازمانی و دسته بندی مناطق و پیگیری کمبود نیرو از مهمترین اولویت‌هایی است که در حوزه شهرسازی باید انجام شود.

تربیت نیروی جوان و با انگیزه در حوزه شهرسازی لازم است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رسول میرباقری در نطق میان دستور نود و نهمین جلسه علنی شورا با اشاره به موضوع معاونت شهرسازی و سرای ۱۰ اظهار کرد: از سال گذشته به صورت مستمر جلساتی داشتیم، هفته قبل نیز جلسه تلفیق به موضوع شهرسازی و سرای ۱۰ اختصاص پیدا کرد. ۱۸ مورد از مواردی که در این جلسه استخراج شد در نامه‌ای برای شهردار ارسال شده است. ۵ مورد مربوط به حوزه مدیریت، ۷ مورد مربوط به بازبینی و اصلاح و رفع اشکالات و فرآیندها، ۳ مورد مربوط به شرکت صفارایانه و ۳ مورد مربوط به آموزش و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است.

وی افزود: از شهرداری خواستیم همه موارد را در مکاتبات ماهیانه و برخی را به صورت هفتگی ارائه کند تا این موانع را در حد مطلوبی برطرف کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تشکیل ستاد ویژه شهرسازی الکترونیک، لزوم ایجاد هماهنگی بین بخش‌های مختلف شامل شهرسازی، درآمد و ...، ایجاد وحدت رویه برای رفع اشکالات و فرآیندها، جلسات مشترک با دستگاه‌ها مثل تأمین اجتماعی، نظام مهندسی و... ، تعیین تکلیف حدود اختیارات مناطق از جمله موارد بررسی شده در حوزه مدیریت است.

وی ادامه داد: غیرحضوری شدن فرآیندها، شهروندسپاری، تدوین آیین نامه سیاست‌های انگیزشی کارکنان، پیگیری و رفع اشکالات و ارائه پیشنهادات در خصوص سرعت پایین و قطعی سیستم، ارزیابی عملکرد سیستم سرای ۱۰ ازابتدا تاکنون، سنجش میزان رضایت‌مندی، پیگیری رفع اشکالات در محاسبات پرونده‌ها به منظور ایجاد اطمینان از مطلوبیت عملکرد، تعیین تکلیف فرآیند به روش اتصال به خزانه و امکان دریافت تعرفه‌ها بدون اشکال به روش‌های مذکور از دیگر موارد بررسی شده و استخراج شده از این جلسه است.

میرباقری با اشاره به جلسه با معاونین شهرسازی مناطق گفت: مشکلات کلی این حوزه احصا شد، از جمله این مشکلات بلاتکلیفی بیمه است. اخلال در فرآیند ارجاع نظارت و عدم ابلاغ طرح‌های ارتفاعات و برخی مصوبات بافت فرسوده که در کمیسیون ماده ۵ معطل مانده، مکاتبات مکرر و تهدید آمیز ماده ۳۵، کاربری‌های گستره ویژه از مشکلاتی است که احصا شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از حقوق مکتسبه از سال‌های گذشته برای برخی از مالکین مانند شهید کشوری، صافکاران و شهرک مبل ایجاده شده اما قفل شده است نیز پیگیری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: این مشکلات هر کدام هزاران شهروند را درگیر کرده است، بنابراین از مدیریت استان خواهش می‌کنیم که به این موضوعات رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه معاونت شهرسازی در خط مقدم مواجهه با مردم است، گفت: منصفانه نیست که حقوق کارکنان این بخش در حد زحمت و میزان پاسخگویی‌شان نباشد.

میرباقری با بیان اینکه تربیت نیروی جوان و با انگیزه در حوزه شهرسازی لازم است، گفت: تعامل بین بخش‌ها برای جابجایی نیروهای متخصص و کمک به اصلاح چارت سازمانی و دسته بندی مناطق و پیگیری کمبود نیرو از مهمترین اولویت‌هایی است که در حوزه شهرسازی باید انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه