English

مصدومان چهارشنبه آخر سال در محلات رشد چشمگیری داشته‌ اند

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات با اشاره به رشد چشم گیر مصدومان در چهارشنبه آخر امسال نسبت به سال گذشته گفت: سال گذشته تنها یک نفر در این شهرستان در چهارشنبه سوری مصدوم شد اما امسال این آمار به ۱۱ نفر افزایش یافت.

مصدومان چهارشنبه آخر سال در محلات رشد چشمگیری داشته‌ اند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مسعود مظلومی افزود: خوشبختانه با تمهیدات به عمل آمده در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال و همراهی مناسب رسانه‌ها و مردم، هیچ گونه گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به آمبولانس‌ها و یا مصدومیت شدید افراد در اثر استفاده از مواد محترقه به این مرکز ارسال نشد و این آیین سنتی در شهرستان محلات بدون فوتی و قطع عضو سپری شد.

وی ادامه داد: ۱۱ نفر از شهروندان از عصر سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه در حوادث مربوط با چهارشنبه پایان سال در شهرستان محلات از ناحیه چشم و پا مصدوم شدند که خوشبختانه پس از طی فرآیند درمان سرپایی از بیمارستان امام خمینی(ره) ترخیص شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات میانگین سنی مصدومان را ۲۷ سال عنوان کرد و افزود: کوچکترین مصدوم ۱۲ سال و بزرگترین مصدوم ۴۲ سال دارد که در بین آنان ۲ خانم و ۹ آقا مشاهده می‌شود.

مظلومی گفت: در این شب سه مصدوم تصادفی در تجمعات چهارشنبه پایان سال و یک مورد درگیری در محل بیمارستان نیز اتفاق افتاد.

وی، ضمن تشکر از عملکرد مطلوب پرسنل درمانی و عملیاتی اورژانس 115 و دیگر نیروهای امدادی و انتظامی در شب چهارشنبه آخر سال، یادآور شد: آماده باش اورژانس پیش بیمارستانی محلات همچنان تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه