English

رئیس اورژانس تهران:

شمار مصدومان چهارشنبه سوری تهران به ۷۷۱ نفر رسید

رییس اورژانس تهران با اعلام پایان عملیات مربوط به شب چهارشنبه آخر سال استان تهران، گفت: براساس آخرین آمار تجمیع شده، متاسفانه در حوادث مرتبط با شب چهارشنبه سوری در استان، ۷۷۱ نفر مصدوم شدند.

شمار مصدومان چهارشنبه سوری تهران به ۷۷۱ نفر رسید
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد اسماعیل توکلی بامداد چهارشنبه در ارائه گزارش از آخرین آمار حوادث روز و شب گذشته، افزود: از مجموع مصدومان حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال ، ۶۰ نفر دچار قطع عضو شدند، ۲۳۳ نفر آسیب به چشم و ۲۶۲ نفر هم سوختگی داشتند.

رئیس اورژانس استان تهران با بیان اینکه از ابتدای اسفند تا صبح امروز متاسفانه ۳ نفر فوتی در اثر حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال داشته ایم، گفت: در ۲۲ روز گذشته ۷۱ قطع عضو ، ۲۷۰ نفر آسیب به چشم و ۳۱۱ نفر نیز دچار سوختگی شدند و درمجموع ۸۵۴ نفر در این حوادث آسیب دیدند.

وی با اشاره به اینکه آمار حوادث در تهران در دو روز گذشته رو به افزایش را داشت و بین بهارستان و چهارراه‌ ولیعصر بیشترین حجم ماموریت اورژانس انجام شد، گفت: تا دو روز گذشته ۵۰ درصد کاهش آمار این حوادث را شاهد بودیم اما در این دو روز به علت بی‌احتیاطی که در محدوده بازار صورت گرفته به علت تجمیع مواد منفجره حجم مصدومان افزایش یافت.

توکلی با بیان اینکه عمده مشکلات ما از روز گذشته بخاطر مواد منفجره دست‌ساز بود که بیشتر باعث قطع عضو و آسیب چشمی شد، گفت:در حوادث اخیر فردی ۶۳ ساله به دلیل صدای انفجار دچار حمله قلبی شد و یک مورد آسیب چشمی به دلیل پرتاب مواد منفجره به سمت عابران دچار مصدومیت شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه