English

امام جمعه اراک:

حضور گسترده مردم در انتخابات تایید مجدد نظام اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات تایید مجدد نظام اسلامی است.

حضور گسترده مردم در انتخابات تایید مجدد نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز جمعه با حضور در پای صندوق اخذ رای شعبه سیار ۲۵۷ اراک در جمع خبرنگاران، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات تایید مجدد نظام اسلامی است و پیام آن به دشمنان قسم‌خورده انقلاب، ایستادگی در برابر تهدید، تحریم و حمایت قاطعانه از آرمان‌های امام راحل(ره) و تداوم راه شهیدان است.

وی ادامه داد: انتخابات از آثار و برکات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است که مردم با حضور آگاهانه در آن به بهترین شکل در تعیین سرنوشت کشور و تصمیم سازی‌های کلان مشارکت می‌کنند و این ویژگی و نعمت بزرگ، سرمایه‌ای ارزشمند است.

امام جمعه اراک ادامه داد: حضور آگاهانه و مدبرانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی برای مجلس قانون‌گذار، زمینه‌ساز توسعه همه جانبه میهن اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی رکن قانونگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه تصویب قوانین در تمام امور و تعیین حدود اختیارات مسئولان و حقوق مردم در چارچوب قانون اساسی را برعهده دارد و با اعمال نظارت بر اجرای قوانین و عملکرد مسئولان، تضمین‌کننده حسن جریان اداره امور کشور است.

وی گفت: انتظار است مردم استان مرکزی و کشور با حضور گسترده و با صلابت در پای صندوق‌های رای، یک‌بار دیگر حماسه عظیمی رقم زده و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به منصه ظهور بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: افرادی که از سوی مردم به خانه ملت راه پیدا می‌کنند وظیفه دارند به پاس قدردانی از حضور مردم تمام وقت و فرصت خود را در راستای حل مسایل جامعه بکار گیرند و با برنامه‌ریزی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و حل مشکلات جوانان دین خود را به نظام اسلامی و مردم همیشه در صحنه ادا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه