English

استاندار مرکزی:

لازم است سلامت اداری ارتقا داده شود که نشان از پایبندی به اسلام است

استاندار مرکزی گفت: لازم است سلامت اداری ارتقا داده شود که نشان از پایبندی به اسلام است.

لازم است سلامت اداری ارتقا داده شود که نشان از پایبندی به اسلام است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «فرزاد مخلص‌الائمه» روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل بازرسی استان مرکزی در اراک، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی به شدت درگیر حجم کاری بالا و نیروی انسانی کم هستند اما این مشکلات سبب نخواهد شد تا در انجام وظایف خللی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه، بازرسی کل کشور جزیی از رشد و پیشرفت کشور به شمار می‌رود، ادامه داد: همه کارشناسان معتقدند یکی از دلایلی که به جمهوری اسلامی آسیب می‌زند، فساد اداری و اقتصادی و نبود سلامت اداری است.

مخلص‌الائمه افزود: لازم است سلامت اداری ارتقا داده شود که نشان از پایبندی به اسلام است و ناکارآمدی، نارضایتی مردم را به همراه دارد و فقر را تشدید می‌کند.

وی اظهار کرد: سازمان بازرسی، نهاد ارشد نظارت کشور است و جایگاه رفیعی دارد و ۲ وظیفه برای این مجموعه ترسیم شده که شامل، نظارت بر حُسن اجرای امور و نظارت بر اجرای قانون است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: هرگاه این نهاد نظارتی در مورد مقوله‌ای هشدار بدهد، مدیران موظف هستند توجه به هشدارها را با حداکثر دقت، مورد اهتمام قرار دهند.

مخلص‌الائمه افزود: بازرسی استان با وجود محدودیت در نیروی انسانی و حجم ماموریت، هرگاه نیاز بوده در بخش‌های مختلف استان حضور داشته است.

وی بیان کرد: استان مرکزی از جمله استان‌های تولیدی است و در سال‌های اخیر در خصوصی‌سازی شرایط بدی را تجربه کرد.

استاندار مرکزی گفت: اتفاقات خوبی در سال‌های اخیر شکل گرفته و در ۲ سال اخیر اعتراضی در خصوص معوقه کارگران در این استان مشاهده نشده و توفیقات در این بخش همچنان ادامه دارد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی نیز در این آیین با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: در خیال باطل معاندان بود که انقلاب اسلامی، چهل سالگی را نخواهد دید اما اکنون در سالروز چهل و پنجمین سال فجر انقلاب اسلامی قرار دارد.

حجت‌الاسلام« سعید جزایی» افزود: نهال انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ توسط امام راحل کاشته شد و اکنون بعد از ۴۵ سال به درخت تنومند تبدیل شده و آنقدر صاحب قدرت است که هم نقش تعیین کننده در منطقه و هم در کل جهان دارد و این موقعیت نتیجه تلاش در طول سال‌های مبارزه و خون پاک شهدا است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی از پیچ تاریخی خطرناک عبور کرده و امید است منشأ تحولات بیشتر و بزرگ‌تر در منطقه شود.

رییس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: انقلاب اسلامی الگوی تحولات زیادی در دنیا است و نگاه همه مستضعفان عالم به ایران است.

حجت‌الاسلام جزایی افزود: اداره کل بازرسی، مهمترین نهاد نظارتی کشور است که با صلاحیت گسترده، بازرسی بر عملکرد دستگاه‌ها را برعهده دارد.

وی بیان کرد: انتظار است سازمان بازرسی استان مرکزی تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد و در راستای آسیب شناسی تلاش مضاعفی به کار گیرد.

امام جمعه موقت اراک هم در ادامه این نشست گفت: سازمان بازرسی کشور نظارت بر حُسن امور را در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام «قاسم عبدالهی» افزود: این روزها مباحث درآمد و مالیات در مجلس شورای اسلامی مطرح است که باید این مهم در حوزه نظارتی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه، قوانین باید با حُسن اجرا در جامعه عملیاتی شود و بازرسی کل کشور باید گلوگاه‌های فساد را ببندد، گفت: قوانین خوبی وجود دارد اما باید حُسن اجرا مورد توجه قرار گیرد.

در این آیین از تلاش‌های پنج ساله سید« مهدی تقوی» قدردانی شد و «محمدحسین افضلی »به عنوان بازرس کل استان مرکزی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه