English

معاون استانداری خراسان رضوی:

اسلام حاضر در میدان، یک اسلام مسئولیت پذیر است

معاون استانداری خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد مبارزه گسترده استکبار جهانی با اسلام و انقلاب بوده‌ایم و البته که استکبار نه تنها در این خصوص بلکه در هیچ یک از موضوعاتی که علیه اسلام و انقلاب اسلامی به مبارزه برخاسته‌، موفق نبوده‌ است.

اسلام حاضر در میدان، یک اسلام مسئولیت پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در سخنانی اظهارداشت: استکبار به تمام معنا برای مبارزه و نبرد با اسلام و انقلاب اسلامی به میدان آمده و این مبارزه یک واقعیت است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد این سخنان را در نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای مقابله با اهانت به قرآن کریم در نمایندگی "جامعه المصطفی العالمیه"خراسان ابرازداشت و اضافه کرد: امروز آنچه که ما از جریان اهانت به قرآن و سایر ظلم‌ها، تجاوزها علیه مظلومان در سراسر عالم شاهد هستیم، همگی برش‌هایی است که اگر در کنار یکدیگر قرار داده شوند پایان لیبرال دموکراسی را بشارت خواهند داد.

معاون استانداری خراسان رضوی افزود: گزارشهایی که امروز از گرایش به اسلام در اروپا منعکس می‌شود بیانگر همین واقعیت است و جریان اهانت به قرآن هیچ پاسخی ندارد مگر این که با الهام از اندیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در میدان باشیم و برای مبارزه نیز اعلام آمادگی کنیم.

وی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد مبارزه گسترده استکبار جهانی با اسلام و انقلاب بوده‌ایم و البته که استکبار نه تنها در این خصوص بلکه در هیچ یک از موضوعاتی که علیه اسلام و انقلاب اسلامی به مبارزه برخاسته‌، موفق نبوده‌ است.

معاون استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: اولویت ما امروز این است که دوباره به خوانش انقلابی وظایف حوزه و روحانیت بازگردیم فکر و اندیشه‌ای که در نسل ما توانست اسلام را در صحنه زندگی و ابعاد جهانی در جریان مبارزه با استکبار جهانی اسلام موفق، کارآمد و سربلند معرفی کند همانا دکترین امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد خاطرنشان کرد: استکبار با تمام امکانات به جنگ اسلام آمده است و اسلام حاضر در میدان، یک اسلام مسئولیت پذیر است که همواره بنای خدمت به آحاد مردم را دارد، اما بنای سر کج کردن در برابر ظالم و مستکبر را ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه