English

کشف ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در ساوه

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان در یک عملیات مشترک موفق به کشف ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در ساوه شدند.

کشف ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در ساوه
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سرهنگ احمدرضا چگنی چهارشنبه شب در این باره اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در انجام تحقیقاتی، از فعالیت باندی سه نفره از قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ساوه به یکی از جاده های ارتباطی اعزام شدند این افراد که به صورت پوششی با یک دستگاه خودروی سواری و یکدستگاه خودروی وانت پیکان در حال انتقال مواد به شهرستان ساوه بودند شناسایی و با هماهنگی قضائی انجام شده عملیات دستگیری این افراد آغاز شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت : در اجرای این عملیات مقدار۱۱۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در بازرسی از خودروی توقیف شده کشف و در مخفیگاه اعضاء این باند یک کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر شامل ۴۶۰ گرم سوخته تریاک، ۲۲۰ گرم تریاک،۳۷۰ گرم شیره تریاک و آلات استعمال کشف و سه نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه