English

۷۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای طرح زمستانه در ساوه آماده شد

رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای ساوه گفت: ۷۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای ارایه خدمات به مسافران جاده‌ای در طرح زمستانه آماده شد.

۷۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای طرح زمستانه در ساوه آماده شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، رضا غفرانی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در طرح زمستانه راهدارای در آزادراه‌ها، جاده‌های اصلی و فرعی و روستایی این شهرستان از توان حدود ۸۰ راهدار و ۷۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین استفاده می شود.

وی با بیان اینکه این طرح از امروز ۲۰ آذرماه به مدت سه ماه تا ۲۰ اسفند ماه امسال جریان دارد، افزود: راهداران در این مدت یک‌هزار و ۶۵ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، جاده اصلی، فرعی و روستایی را زیر پوشش خود خواهند داشت.

غفرانی افزود: ۹۴۵ کیلومتر از این میزان راه دسترسی توسط ۵۰ راهدار با استفاده از ۴۵ دستگاه ماشین آلات اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای در بزرگراه ها، جاده های اصلی، فرعی و روستایی و ۱۴۰ کیلومتر مسیر آزاد راهی نیز توسط ۳۰ نیرو و ۲۵ دستگاه ماشین آلات در اختیار شرکت های بهره برداری از آزاد راه ساوه همدان و ساوه سلفچگان پوشش داده می شود.

غفرانی یادآور شد: راهداری، حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه متشکل از ادارات ساوه و غرق آباد در سال جاری ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته برای طرح زمستانه دارند که با استفاده از این میزان اعتبار بیش از چهار هزار تن شن و ماسه در ۶ راهدارخانه ذخیره و ماشین آلات سبک و سنگین نیز تعمیر و بهسازی شده است.

رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای ساوه گفت: سازمان راهداری امسال برای ساخت سوله ذخیره نمک به منظور رفع این نیاز آزاد راه ساوه - تهران در زمستان، ۶۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده بود که این سوله به طول ۵۰ متر، عرض ۲۰ و ارتفاع ۱۲ متر احداث شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه