English

امیر انتظامی نیا از حادثه برای یک دستگاه پراید با ۹ سرنشین خبر داد

برخورد یک دستگاه پراید با ۹ سرنشین به مغازه کافی نتی در شهر آلونی

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا گفت: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه پراید با ۹ سرنشین به علت سرعت زیاد از مسیر منحرف شده و وارد یک مغازه کافی نتی شد.

برخورد یک دستگاه پراید با ۹ سرنشین به مغازه کافی نتی در شهر آلونی

به گزارش خبرگزاری موج چهارمحال و بختیاری، امیر انتظامی نیا فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا با اشاره به اینکه، این حادثه در بزرگراه خلیج فارس ورودی شهر آلونی رخ داد، گفت: یک دستگاه پراید پس از منحرف شدن از جاده اصلی با درب بسته یک مغازه کافی نتی برخورد کرده و پس از شکستن درب آن وارد مغازه و بروز خسارات مالی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا بیان کرد: سرنشینان این پراید شامل یک ایرانی ، ۶ نفر مهاجر افغانستانی غیر مجاز  و ۲ نفر مهاجر پاکستانی غیر مجاز بوده است.

وی با بیان اینکه: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت، گفت: بر اثر این حادثه ۵ نفر از سرنشینان شامل راننده ایرانی و ۴ نفر از مهاجرین دچار مصدومیت شدند که بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ گوشکی به بیمارستان شهدای لردگان منتقل شدند که پس از درمان ۴ نفر مهاجرین مرخص و حال عمومی راننده مطلوب گزارش شده است 

وی در پایان گفت: ۸ نفر مهاجرین غیرمجاز سرنشین این پراید به اردوگاه مهاجرین غیرمجاز اصفهان منتقل شدند و راننده نیز پس از درمان به مراجع قضایی تحویل داده می شود.

لازم به ذکر است شهر آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

تصادف پراید بامغازه در شهر آلونی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر