English

استاندار مرکزی:

کار سلبی در حوزه عفاف و حجاب پاسخگو نیست

استاندار مرکزی گفت: کار سلبی در حوزه عفاف و حجاب پاسخگو نیست و باید در قالب طرح‌ها و برنامه‌های دیگر دنبال شود.

 کار سلبی در حوزه عفاف و حجاب پاسخگو نیست
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، « فرزاد مخلص‌الائمه » روز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی و دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با علما و روحانیون استان مرکزی در اراک، افزود: بسیاری از جلسات مدیران دولت سیزدهم تا اذان صبح به طول می‌انجامد و هیچ مدیری پشت میزنشین نیست.

وی بیان کرد: مسیر حرکت در دولت مردمی سیزدهم مشخص است و تاکنون کارهای فراوانی انجام شده است.

استاندار مرکزی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت فرمودند، که دولت سیزدهم زبانش در بیان توفیقات نارسا است و باید تلاش شود تا این نقیصه جبران شود.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند که در کشور ۱۰ سال عقب افتادگی و تاخیر در برنامه‌های اقتصادی وجود دارد که این مهم اثر خود را بر سایر حوزه‌ها نیز وارد کرده است.

وی گفت: حجم اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصادی در استان مرکزی بالا است و این استان سال گذشته رتبه دوم ایجاد اشتغال در کشور را داشت و در بهار امسال هم در بحث بیکاری رتبه دوم را در انتهای جدول به لحاظ کمترین تعداد بیکاران داشت.

استاندار مرکزی ادامه داد: در فضای کسب و کار که از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی است، نیز اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته و در این شاخص از جایگاه خوبی برخوردار است.

مخلص‌الائمه بیان کرد: در استان مرکزی حدود ۶ هیات اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف فعال شده که جمعی از روحانیون در این هیات‌ها فعالیت گسترده دارند.

وی گفت: در هفته جاری ۲ رویداد مهم فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان مرکزی رونمایی می‌شود که یکی از آنها افتتاح مرکز اصحاب هنر و رسانه (ماهور) است.

استاندار مرکزی افزود: در استان مرکزی در خصوص مسایل هنری و رسانه‌ای ساماندهی مناسبی وجود نداشت و این نقیصه تا قبل از ایجاد مرکز ماهور وجود داشت.

مخلص‌الائمه گفت: رویداد فرهنگی مهم دیگر این استان، افتتاح مراکز تولید و عرضه محصولات عفاف و حجاب با حضور طراحان برتر است.

وی تاکید کرد: کار سلبی در حوزه عفاف و حجاب پاسخگو نیست و باید در قالب طرح‌ها و برنامه‌های دیگر دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه