English

استاندار مرکزی در جمع فعالان فضای مجازی بسیج:

رسانه حرف اول را در ارتباطات اجتماعی می‌زند

استاندار مرکزی با بیان اینکه رسانه حرف اول را در ارتباطات اجتماعی می زند، گفت: فضای مجازی ابزار به ظاهر ساده‌ای است که امروز در اختیار همگان قرار گرفته و افراد به اندازه مخاطبان خود در این فضا، یک رسانه هستند.

رسانه حرف اول را در ارتباطات اجتماعی می‌زند

، آیین افتتاحیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج در استان مرکزی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استان در اراک برگزار شد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این مراسم با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب، گفت: فضای مجازی، فضای نامحدودی که نمی توان حدس زد این حوزه در آینده دستخوش چه تغییراتی خواهد شد.

وی ادامه داد: فضای مجازی ابزار به ظاهر ساده‌ای است که امروز در اختیار همه مردم جهان هست و همه به اندازه مخاطبان خود در این فضا یک رسانه هستند و کار رسانه‌ای می‌کنند.

مخلص الائمه افزود: امروزه رسانه حرف اول را در همه ارتباطات اجتماعی می‌زند و به صورت کامل بر همه شئونات فرهنگی و اجتماعی ما غالب است.

مقام عالی دولت در استان مرکزی اذعان داشت: آنچه الآن با آن مواجه هستیم سوشال مدیا است و این یعنی همه چیز در بستر رسانه‌های اجتماعی رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: بالغ بر ۶۰ درصد اخبار و اطلاعات پیش از هر رسانه‌ای حتی بستر وبِ جهانی، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که حدود ۴۰ درصد این اطلاعات فقط در بستر فضای مجازی نشر پیدا می‌کند.

استاندار مرکزی گفت: در حوزه فضای مجازی برنامه‌های ارزشمندی توسط بسیج دنبال می شود که رویداد تولید محتوای دیجیتال نیز از اقدامات مهم در این حوزه است.

استاندار مرکزی با اشاره به کلامی از علامه سید عبدالحسین شرف‌الدین یکی از بزرگترین اندیشمندان تاریخ معاصر جهان و اسلام، گفت: این شخصیت بزرگ می‌فرمایند «هدایت منتشر نمی‌شود الا از همان مسیری که گمراهی منتشر می‌شود» و امروز اگر نسبت به هر گمراهی در جامعه اعتراض داریم و می خواهیم آن اصلاح کنیم باید از همان مسیری ورود کنیم که این گمراهی انتشار پیدا کرده است.

مخلص‌الائمه تأکید کرد: رویکرد دینی و راهبردی ما این است که در اصول ثابت و در رفتار نسبت به زمان، مکان و اشخاص، نسبی و متغیر عمل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در مقوله فضای مجازی هم در اصول به شدت ثابت و پایبندم اما در برنامه‌هایی که پیاده می‌کنیم ممکن است به تناسب شرایط متغیر عمل کنیم.

مقام عالی دولت در استان مرکزی همچنین با اشاره به اینکه به زودی مجتمع اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی، راه‌اندازی می‌شود گفت: این مجتمع با نام اختصاری "ماهور" به عنوان اولین و جدی‌ترین مجموعه فرهنگی استان و مرتبط با حوزه تخصصی فعالیت اصحاب هنر و رسانه، تأسیس می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه