English

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند:

پتروشیمی شازند را به قرارگاه اقتصادی تبدیل می‌کنیم

علیرضا خلیلی‌نیا گفت: پتروشیمی شازند از مرز بومی‌سازی قطعات عبور کرده و به بومی‌سازی تجهیزات مهم و حساس صنعت پتروشیمی دست یافته است وپتروشیمی شازند را به قرارگاه اقتصادی تبدیل می کنیم.

پتروشیمی شازند را به قرارگاه اقتصادی تبدیل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، در مراسم اجتماع بزرگ جوانان کارآفرین که به همت بسیج مستضعفین و شاراک در محل مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، مدیرعامل پتروشیمی شازند به عنوان راوی پیشرفت استان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: درطول هشت سال جنگ تحمیلی دلاورمردان عرصه ایثار و شهادت با تاسی از قیام امام حسین (ع) توانستند امنیت و آرامش را برای مردم رقم بزنند و ما امروز مفتخریم در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه بین المللی و‌ به تعبیر مقام معظم رهبری در جنگ و جبهه اقتصادی به عنوان سرباز کوچک دستاوردهای مهمی را در شرکت پتروشیمی شازند کسب نماییم.

وی افزود: در ۴۴ سال گذشته در دوران انقلاب اسلامی به همگان ثابت شد که هر جا از توانمندی جوانان انقلابی و نخبه بهره بردیم، شاهد موفقیت های ارزنده در سطح داخلی و بین المللی بودیم و ما در این مجتمع عظیم صنعتی ثابت کردیم که با خودباوری می توانیم موفقیت های بسیار مهم و ماندگاری را رقم بزنیم.

خلیلی نیا خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتظار می رود تمامی مدیران و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای گام دوم انقلاب به جوانان نخبه و انقلابی فرصت رشد و ریسک پذیری را بدهند.

مدیرعامل شاراک به بیان بخشی از موفقیت ها و‌ دستاوردهای مهم این شرکت اشاره کرد و گفت: امروز پتروشیمی شازند از مرز بومی سازی قطعات عبور کرده و به دانش فنی ساخت بومی تجهیزات بسیار مهم و حساس صنعت پتروشیمی دست یافته است که می توان به تعمیر،بازسازی و ساخت تجهیز توربو اکسپندر واحد الفین اشاره کرد. ارزش نمونه خارجی این تجهیز بسیار مهم بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال بود که به همت متخصصان پتروشیمی شازند و همکاری با شرکت های دانش بنیان داخلی توانستیم این تجهیز بسیار مهم را تنها با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی بومی سازی نماییم.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات ارزشمند پتروشیمی شازند داخلی سازی اکسترودر واحد پلی اتیلن سبک خطی بوده که این تجهیز از سال ۱۳۹۵ در مدار سرویس نبوده و دانش فنی آن تنها در اختیار یک شرکت ژاپنی قرار دارد، اما با همت جمعی همکاران توانستیم تجهیز مذکور را که بالغ بر ۱۰ میلیون دلار ارزش گذاری شده بود تنها با صرف هزینه ۴۰۰ هزار دلار داخلی سازی نماییم که این اکسترودر آماده بهره برداری می باشد.

خلیلی نیا همچنین به میزان تولیدات مجتمع شازند اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر با برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب جهاد تولید، بحمدالله ظرفیت تولیدات واحدهای مجتمع بالای ۱۰۰ درصد است و همچنین شاهد افزایش ۱۰ درصدی میزان فروش شرکت در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشیم که کسب این چنین موفقیت هایی در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

مدیرعامل پتروشیمی شازند در پایان به بیان برخی از موفقیت ها، اقدامات و‌ دستاوردهای اخیر این شرکت حمایت از فعالیت های دانش بنیان، توجه و‌ حمایت از بخش کارگری شاغل در شرکت، صعود ۸ پله ای و‌کسب رتبه ۴۳ در میان صد شرکت برتر کشور توجه ویژه نسبت به تحقق مسئولیت اجتماعی نظیر : مشارکت در بیمارستان ۱۲۰ تختوابی شازند و‌نیز طرح های متنوع زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف انرژی و آب اشاره بخشی از ده ها موفقیت ها و‌ اقدامات مهم این شرکت می باشد. تلاش ما این است که شرکت پتروشیمی شازند را به عنوان یک قرارگاه مهم اقتصادی در سطح کشور معرفی نماییم و‌ شعار “ما می توانیم” را به منصه ظهور برسانیم، چرا که به فرموده مقام معظم رهبری ما به قله رسیده ایم و آینده کشور بسیار روشن می باشد.

دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در ابتدای این اجتماع بزرگ در سخنانی گفت: چهل واره دوم انقلاب با گام‌های بلندتر طی خواهد شد و راهی که نسل‌های قبلی رفتند و تلاش کردند، باید استوارتر به پیش رود.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی برخلاف همه انقلاب‌های معاصر جهان، در میانه راه دهه پنجم است و این مسیر با جان‌فشانی و ایثار زنان و مردان بزرگ این مرز و بوم طی شده و امروز تحویل نسل حاضر است که همه وظیفه دارند با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، گام‌های بلندی برای شکل دادن به آینده آرمانی، مطلوب و دینی بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه