English

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

تاخیر در انعکاس واقعیت، دشمن را روایتگر اول حادثه مهسا امینی کرد

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در جریان اغتشاشات سال گذشته تاخیر در انعکاس واقعیت، دشمن را روایتگر اول حادثه مهسا امینی کرد.

تاخیر در انعکاس واقعیت، دشمن را روایتگر اول حادثه مهسا امینی کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مجتبی فدا در یادواره شهدای اردستان اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ دشمن محور اغتشاشات را بر روی خانم‌ها قرار داد و ۱۲۰ چهره ورزشی و هنری مدعی شده بودند که مورد آزار جنسی قرار گرفته اند و قصدشان قبح‌شکنی بود.

وی اظهار کرد: دشمن تصور می‌کرد نظام جمهوری اسلامی ساقط می شود و از عناصر اغتشاشگر هم حمایت کردند،سال ۱۳۸۸ ندا آقاسلطان را کشتند و به گردن نظام انداختند و برای سال ۱۴۰۱ هم ماجرای خانم مهسا امینی توسط دشمن رقم خورد ، ما در بحث روایت نخست حادثه با تعویق اطلاع رسانی کردیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)اصفهان بیان کرد: ضد انقلاب بر موج سوار شد ۲۵ شهریور مهسا امینی فوت شد ، ۲۸ شهریور اغتشاشات رقم خورد و یکم مهر ماه پنتاگون شکست فتنه را اعلام کرد چون مردم ایران همراهی نکردند.

سردا مجتبی فدا با بیان اینکه مردم مخالف بی بند و باری هستند و مقام معظم رهبری هم در جریان حوادث سال گذشته وحدت و انسجام بین مردم را فراهم کرد، گفت: همانطور که در جنگ شهدا به داد ما رسیدند در جریان اغتشاشات هم شهدا کارگشا بودند.

وی ادامه داد: در اصفهان وقتی شهیدان رضایی و چراغی شهید شدند مردم متوجه شدند چه اتفاقی افتاده و شهدا چهره دروغین ضدانقلاب و آمریکا را نشان دادند، ما امروز آمده ایم پرچمی که به دست شهدا بود را به دست بگیریم . آن را به انقلاب جهانی امام عصر(عج) تحویل دهیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)اصفهان گفت: دشمن قصد قرار دادن مردم در مقابل حکومت را داشت و اعلام کرده بود سال ۱۴۰۰ تابستان داغی را برای ایران رقم می‌زنیم اما به لطف خدا و هوشیاری ملت، توطئه‌های آنها خنثی شد.

سردار فدا با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگی، عظمت، شرافت و عزت ملت ایران را به آنها برگرداند، گفت: اگر به۱۰۰ سال پیش بازگردیم انگلیسی‌ها رضاخان را شاه مملکت کردند، رضاخان وقتی شاه شد ارتش ۱۰۰ هزار نفری ایجاد کرد و شروع به سرکوب مخالفان و عشایر کشور نمود و قیام مردم تبریز را قلع و قمع کرد.

وی اظهار کرد: رضاخان شروع به مخالفت با عفاف و حجاب کرد و در مسجد گوهرشاد قیام مردم مشهد را با چهارهزار شهید سرکوب کرد و زمین های حاصلخیز کشور را تصاحب کرد به طوری که در زمان تبعید یک میلیون متر مربع زمین حاصلخیز به نام رضاشاه بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)اصفهان بیان کرد: در شهریور سال ۱۳۲۰ ایران اعلام بی طرفی کرد اما ارتش کشور نتوانست از حیثیت، اعتبار و عزت کشور دفاع کند و روسها از شمال و انگلستان از جنوب کشور را اشغال کردند.

سردار فدا گفت: در آن مقطع ناموس مملکت توسط سربازان بیگانه مورد هتک حرمت قرار گرفت و منابع کشور غارت شد.

این مقام نظامی در ادامه داد: هنوز طعم شیرین سقوط رژیم ستمشاهی در بهمن ماه 1357 از گلوی مردم پایین نرفته بود، چند روز بعد گروههای تروریستی کوموله و دموکرات که امروز شعار زن زندگی و آزدی سر می‌دهند به پادگان مهاباد حمله کردند و سربازان و مردم را به شهادت رساندند.

وی اظهار کرد: آمریکایی‌ها ابتدای انقلاب در نقاط مختلف کشور اغتشاش ایجاد کردند و وقتی موفقیتی به دست نیاوردند بعد در ادامه جنگ مسلحانه در نقاط مختلف راه انداختند و سپس صدام را به سلاح های مختلف تجهیز کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)اصفهان بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با هدایت‌های داهیانه و پیامبرگونه تاریخ درخشان در ۴۳ سال گذشته انقلاب رقم زدند به گونه ای که امروز هیچ کشوری جرات حمله به ایران را ندارد.

سردار فدا گفت: امروز جمهوری اسلامی به قدری پیشرفته شده که ماهواره در مدار زمین قرار داده و در علم مهندسی،نانو،فناوری نوین،سلول های بنیادی و غیره از نخستین کشورهای خاورمیانه است.

وی افزود: در گذشته انگلیسی ها برای ما شاه تعیین می کردند و سفیر آمریکا به شاه کشور ما دستور می‌داد اما امروز اگر پهباد آمریکایی به مرز ما تجاوز کند نابود می شود. همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند، دوران بزن در رو تمام شده و اگر دشمن ضربه ای بزند قطعا ضربه ای خواهد خورد و این عزت است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: امروز دیگر آقابالای سر نداریم و خودمان سرنوشت کشور خود را تعیین می‌کنیم،هرچند مشکلاتی از جمله گرانی و غیره داریم اما امروز دولت،مجلس و قوه قضائیه عزمشان را برای رفع مشکلات مردم جزم کرده‌اند.

سردار فدا بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ ایستادگی در برابر استکبار در سراسر جهان فراگیر شده است.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها روسیه را درگیر جنگ اوکراین کردند تا ظرفیت ابرقدرتی اش را کاهش دهند اما جنگ اوکراین طبق پیش بینی آنها پیش نرفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان افزود: دولت سیزدهم ضمن دفاع از اصول و خطوط قرمز کشور برای بازگشت به برجام تقاضای ضمانت نامه کرد و اروپایی ها وقتی دیدند نمی توانند ضمانت نامه بدهند به دنبال ایجاد اغتشاش در کشور رفتند و تلاش کردند با استفاده از رسانه‌ها جنگ روانی در کشور ایجاد کنند و بین قومیت ها و گروه های سیاسی کشور تفرقه ایجاد کنند.

به گزارش موج؛ شهرستان اردستان ۳۲۰ شهید،(۲۱ فرهنگی و ۷۹ دانش آموزشهید ) و نزدیک به ۵۵۰ جانباز و ۴۴ آزاده دارد.

اردستان

یادواره شهدای اردستان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه