English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دفاع مقدس در واقع دفاع از تمامیت ارضی کشور، انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی بود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دفاع مقدس در واقع دفاع از تمامیت ارضی کشور، انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی بود .

دفاع مقدس در واقع دفاع از تمامیت ارضی کشور، انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی بود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح در تبریز با تایکد بر اینکه در باره دفاع مقدس باید جهاد تبیین انجام شود، اظهار کرد: در بیان خاطرات جنگ و تحلیل آن، از بکار بردن تعابیری که ۲ ملت ایران و عراق را روبروی هم قرار می دهد پرهیز شود .

امام جمعه تبریز ادامه داد: در دفاع مقدس بالاترین مفاهیم انسانی و الهی و برجسته ترین نمونه های تدبیر در بحرانی ترین شرایط با اتکا به ظرفیت های داخلی و موکول نکردن فعالیت ها به فراهم بودن امکانات مشاهده شد که بزرگترین و ارزشمندترین درسهای دفاع مقدس برای مسوولان و عموم مردم است .

وی هفته دفاع مقدس را محضر خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت و به ارواح ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس استان درود فرست و خاطرنشان کرد: این نخستین جنگی بود که به رغم حضور و همراهی قدرتهای دنیا با حزب بعث وجبی از کشورمان از دست نرفت .

حجت الاسلام آل هاشم اظهار کرد: به برکت وحدت و همدلی و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح از اقتدار ویژه ای برخوردارند .

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور در منطقه حرف اول را می زنند، اظهار کرد: این نیروها به عنوان بازوان قدرتمند و سربازان هوشمند و اطمینان بخش رهبری در تراز جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس به واقع دفاع از تمامیت ارضی کشور، انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی بود .

فرمانده سپاه عاشورا هم با بیان اینکه اقتدار و امنیت آفرینی امروز نیروهای مسلح بی نظیر است، گفت: در دفاع مقدس با فرماندهی امام خمینی (ره) به درجه ای از اقتدار رسیدیم که جهان استکبار منفعل شد.

سردار اصغر عباسقلی زاده  با بیان اینکه امریکا همواره قصد نابودی ما را داشته است، گفت: برنامه ریزی و محاسبه دشمن همچنان غلط است و با شکست مواجه می شود.

وی با بیان اینکه رهبری عامل وحدت و عرت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: در زمان حاضر در درجه اعلای اقتدار هستیم و آمادگی پاسخگویی به انواع توطئه های دشمنان را داریم.

مراسم رژه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح تبریز

رژه نیروهای مسلح تبریز

رژه نیروهای مسلح تبریز

رژه نیروهای مسلح تبریز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه