English

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگلبه مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را را به مردم انقلابی و شهید پرور آران و بیدگل تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگلبه مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در متن پیام سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس آمده است:

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت، صلابت و اتحاد جانانه ملت قهرمان ایران در دوران معاصر است.

رزمندگان اسلام با لبیک به ولی امر زمان خویش جانفشانی ها و ایثارگری های بی نظیری را در دفاع از ایران اسلامی به منصه ظهور رساندند.

این هفته یادآور ایثار،جانبازی ها و فداکاری قهرمانانی است که درس مردانگی و عزت را از مکتب سیدالشهدا اباعبدالله الحسین (ع) آموختند و در این مسیر تا پای جان  ایستادند.

رزمندگان جبهه های حق علیه باطل در طول هشت سال جنگ نابرابر، تمام وجود خود را در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب،دین مبین اسلام، عزت و شرف، در طبق اخلاص گذاشتند و در ظل رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی امام امت (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به حیرت و تحسین برانگیخت.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، مراتب تبریک و تهنیت خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین اعلام نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف شهرستان آران و بیدگل، به ویژه ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح همیشه قهرمان را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) مسالت می‌نمایم.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل

 سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه