English

با حضور مشاور استاندار درامور ایثارگران صورت گرفت؛

تقدیر از فرزندان شاهد شاغل در آبفای استان اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس

در هفته دفاع مقدس با حضور مشاور استاندار درامور ایثارگران از 38 نفز از فرزندان شاهد شاغل در آبفای استان اصفهان تقدیر شد.

تقدیر از فرزندان شاهد شاغل در آبفای استان اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: سقایان شاغل در آبفای استان اصفهان با تاسی و الگو برداری از ایثارگران دلاور  در 8 سال دفاع مقدس، سعی در ارائه خدمات شبانه روزی و پایدار به مردم دارند و خوشبختانه در تابستان سال جاری توانستند آب شرب مردم را به صورت پایدار تامین کنند که این امر موجب کسب رضایت مردم از تامین آب شرب در شهرها و روستاها شد.

حسین اکبریان با بیان اینکه امسال ضریب رضایتمندی مردم در تامین آب شرب نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر بوده است خاطر نشان ساخت: ایثارگران آبفا در ارائه خدمات پایدار به مردم بسیار خوش درخشیدند و انتظار می رود همچنان فعالان صنعت آبفا با تلاش بی وقفه و متعهدانه، درصدد پایداری خدمات آبفا در سطح استان برآیند، همان طور که درحال حاضر برنامه ریزی های لازم برای مهار سیلاب های احتمالی در فصل پاییز در دستور کار شرکت قرار دارد.

هفته دفاع مقدوی به ظرفیت دو برابری توان پاسخگویی در لحظه سامانه 122 آبفای استان اصفهان پرداخت و اظهار داشت: امسال توانستیم  با استفاده از تکنولوژی جدید و توان نیروهای متعهد، ظرفیت پاسخگویی در سامانه ارتباط با مشتریان را بسیار افزایش دهیم که در نهایت رضایت مردم را به همراه داشت.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان بر ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی تاکید و بیان کرد: اگر آبفای استان اصفهان در بسیاری از زمینه ها در صنعت آبفای کشور حرفی برای گفتن دارد، این مهم به دلیل پیروی از آرمان های 24 هزار شهید استان اصفهان در دوران دفاع مقدس حاصل شده است  .

درادامه این نشست مشاور استاندار درامور ایثارگران گفت: شهادت یعنی سعادت ابدی و شهیدان برای حفظ نظام و آرمان های امام در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و با تقدیم جانشان، از کیان کشور دفاع نمودند و این دفاع مقدس است چرا که همه ایرانیان با همدلی و با تمام توان از سرزمین خود دفاع کردند.

عباس محمدی فشارکی افزود: وظیفه همه ما در این برهه از زمان این است که راه و روش ایثارگران 8 سال دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم و جهت اعتلای ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، زیرا که هنوز دفاع تمام نشده بلکه فقط شکل آن تغییر یافته و به جنگ نرم تبدیل شده است.

وی خواستار ترویج فرهنگ ایثار و ایثارگری شد و تصریح کرد: با ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و رشادت است که می توانیم در برابر دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کنیم  و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم مدیرعامل آبفای استان اصفهان به عنوان یکی از خادم یاران افتخاری گلستان شهدای اصفهان معرفی شد و سپس از فرزندان شاهد شاغل در آبفای استان اصفهان تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه