English

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیات رئیسه مجلس تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز چهارشنبه 18فروردین ماه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکرعلی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و 31 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: علت اصرار به خرید واکسن کرونا از آمریکا با توجه به تصریح امام خامنه‌ای مبنی بر منع خرید واکسن از آنها چیست؟

- تذکر ابراهیم رضائی نماینده دشتستان و عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر و گناوه و دیلم، غلامحسین کرمی نماینده دشتی و تنگستان، موسی احمدی نماینده دیر، کنگان وجم و عسلویه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم رسیدگی به کمبود و گرانی سیمان در استان بوشهر علیرغم وجود 3 کارخانه در استان.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره ضرورت برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی حوزه صنایع دستی اصفهان.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی  نماینده شاهین شهر و میمه و برخواربه همراه 52 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به مشکل عدم احراز هویت 67 درصد دانش‌آموزان در سامانه آموزش مجازی و محروم ماندن آن‌ها از تحصیل.

- تذکر شهباز حسن پوربیگلری نماینده سیرجان و بردسیر و 45 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع درباره حل مشکلات سایپادیزل.

- تذکر ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد و تیران و کرون و 56 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت نظارت بر پرداخت کامل و به موقع عیدی کارگران. همچنین تذکر به همراه 52 نفر از نمایندگن به وزیر صنعت، معدن و تجارت:لزوم نظارت جامع بر کنترل قیمت‌ها.

- تذکر سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو به همراه 23 نفر از نمایندگان به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و کشور: لزوم تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی آذرشهر.

- تذکر مهدی عسگری نماینده کرج ، اشتهارد و فردیس به همراه 34 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: علت عدم همکاری شرکت مبنا برای وصول مطالبات نیروگاه شهدای پاکدشت از کشور عراق چیست؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه