English

سارا فلاحی در دیدار با جمعی از روستای هفت چشمه ایلام اعلام کرد:

مدیریتی که ناکارآمد باشد، باید از این استان برود

نماینده حوزه شمالی استان ایلام با اشاره به اینکه مدیریتی که ناکارآمد باشد بایستی از استان برود، گفت: در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، رویکرد مدیران باید عوض شود.

مدیریتی که ناکارآمد باشد، باید از این استان برود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سارا فلاحی در دیدار با جمعی از روستای هفت چشمه از توابع شهرستان ایلام، افزود: یک سری افراد در ادوار مختلف بدون آنکه توانایی داشته باشند به ناحق در جایگاه هایی قرار گرفته اند و باعث شده اند که برای مردم مشکلاتی ایجاد شود و در ادوار مختلف به مردم هفت چشمه اجحاف شده است ولی دیگر حق نداریم با این مردم به روال گذشته برخورد کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به مهم ترین مطالبات مردم این روستا اشاره کرد و اظهار داشت: کمربندی جنوبی به عنوان یکی از مطالبات دارای اولویت مردم روستای هفت چشمه حتما پیگیری خواهد شد چرا که تسریع در ساخت آن در اقتصاد و معیشت و توسعه هفت چشمه و کل استان اثر مثبت داشته و باعث کاهش مسافت ۱۲ کیلومتری ایلام-مهران خواهد شد که تاکنون کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه تبدیل ۲۵۰ هکتار از زمین‌های جنوب روستای هفت چشمه به باغ که نیاز به آب دارد و کارهایی در این زمینه شده نیز پیگیری خواهد شد، اظهار داشت: تعیین تکلیف فاضلاب روستای هفت چشمه که ارتباط مستقیم با سلامتی مردم خوب این منطقه  به عنوان بزرگ ترین روستای استان دارد، از دیگر اولویتهایی است که در مراجعات مردم و گروههای نخبگانی این منطقه بر آن تاکید فراوان شده است که باید پیگیری شود.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: باید سهمی که نخبگان هفت چشمه در مدیریت استان دارند در نظر گرفته شود و به عنوان نماینده باید بر استیفای این حق نظارت کنیم و اهالی این روستا مردم بزرگی هستند و ما نباید نمادها و نشانگان بزرگی آنها را با بی مهری بزنیم.

وی در پاسخ به مطالبه گری یکی از جوانان هفت چشمه در خصوص بیکاری و تبعیض در استخدام های نفت و گاز و پتروشیمی گفت: در راستای منافع مردم استان ایلام اهل مماشات نیستم و معتقدم صنایعی که در این استان قرار دارند متعلق به همه مردم استان هستند و اگر قرار است کسی در این صنایع، بخصوص صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مشغول به کار شود، حق اشتغال در وهله اول متعلق به مردم استان و جوانانشان است.

رئیس کمیته هسته ای مجلس یازدهم با اشاره به اینکه بنده اعتراضات خودم را نسبت به این تبعیض ها در جلسات مختلف و کلان با وزرا داشته ام و الان هم اعلام می کنم، ما نیازمند این هستیم که در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، رویکرد مدیران بایستی عوض شود،تصریح کرد: اینکه یک جوان برای به دست آوردن شغلی که حق اوست به نماینده مراجعه می کند و از او کمک می خواهد، از جنبه ای یک موضوع نگران کننده است. چرا باید در فضای اشتغال استان آنقدر تبعیض و مشکلات غیرقانونی وجود داشته باشد که لازم باشد نمایندگان برای رفع اینگونه مشکلات به این مسائل ورود بکنند؟

فلاحی افزود: باید از طریق درست، فضا را به نخبگان بدهیم و اگر قرار است در جایی برای استخدام جوانان یک آزمون برگزار شود، باید یک آزمون واقعی برگزار شود. اگر ملاک تخصص افراد است که آن هم مسیر خود را دارد. قابل قبول نیست که از یک طرف ما با اعلام برگزاری آزمون مردم را فریب بدهیم ولی از طرف دیگر دوستان و رفقای خود را استخدام کنیم و بدون تخصص به صنایعی ورودشان بدهیم که هر آن امکان دارد خطایی از آنها سر بزند و میلیونها یورو سرمایه گذاری را بر باد بدهند. اینجا دیگر بحث ناکارآمدی یک مدیر نیست بلکه بحث نابودی بیت المال و سرمایه ای است که متعلق به همه مردم است نه به یک مدیر خاص یا منطقه خاص از استان.

نماینده حوزه شمالی استان تصریح کرد: مدیریتی که ناکارآمد باشد، باید از این استان برود؛ هر کسی می خواهد باشد چون این حق مردم است و اجازه نمی دهند کسی بیاید  دارایی های مردم را برای مطالبات خودش مدیریت بکند. تمام سعی ما این است که این صنایع بزرگ به روال طبیعی خود برگردند و به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم عمل کنند.

سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با جمعی از مردم روستای هفت چشمه با حضور مدیران کل نوسازی مدارس، راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، فرماندار ایلام، رئیس امور آب شهرستان ایلام و غیره دیدار کرد و مهم‌ترین مطالبات مردم این منطقه بررسی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه