English

عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۵۲ روستای نکا آغاز شد

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۵۲ روستای هزارجریب شهرستانهای نکا، بهشهر و گلوگاه با برآورد اعتباری معادل ۸۸۶ میلیارد ریال آغاز شد.

عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۵۲ روستای نکا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسماعیل ابراهیم زاده در مراسم کلنگ زنی خط تغذیه فاز ۲ گازرسانی به ۱۵۲ روستای بخش هزارجریب شهرستانهای نکا، بهشهر و گلوگاه اظهار داشت: با گازرسانی به این روستاها ۸ هزار و ۳۳۳ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: برای گازرسانی به این منطقه ۱۳۵ هزار و ۶۸۰ متر خط تغذیه و ۶۵۰ هزار و ۳۷۹ متر شبکه توزیع اجرا خواهد شد.

ابراهیم زاده افزود: برای گازرسانی به ۱۵۲ روستای منطقه هزارجریب بالادست شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه، خط تغذیه ۱۶ اینچ در دست طراحی و اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در ادامه با اشاره به ۲۵۶ کیلومتر شبکه گذاری صورت پذیرفته در سال جاری خاطر نشان کرد: با احداث۱۶ هزار و ۷۶۴ کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی در استان، این شرکت در حال حاضر به ۵۰ شهر و یک هزار و ۷۴۳ روستا خدمات گازرسانی ارائه نموده و عملیات گازرسانی به ۱۳۷ روستا در دست اجراست.

وی، پایداری فشار گاز در شهر و روستاهای شهرستان نکا و کارخانه سیمان را از جمله مزایای بهره برداری از این پروژه برشمرد.

ابراهیم زاده با اشاره به پر هزینه بودن عملیات گازرسانی در استان مازندران به دلیل کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن مسیرها، تصریح کرد: تلاش شرکت گاز مازندران برای بهره مند نمودن نعمت گاز‌ این مناطق در صورت تامین اعتبار و همکاری نهادها وسازمانهای مختلف با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

وی در پایان خواستار همکاری هرچه بیشتر مردم و مسوولین منطقه به منظور تسیهل و تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستاهای منطقه گردید تا به یاری خداوند در موعد مقرر شاهد اتمام پروژه و گازرسانی به روستاهای مورد اشاره باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه