English

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی همانند هفته‌های گذشته در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، جعفر محمدنژاد اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی همانند هفته‌های گذشته به‌منظور جلوگیری از بروز ترافیک در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۳۰ تیر تا ساعت ۲۴ روز جمعه یکم مرداد ماه امسال از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، که البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۳۰، پنج‌شنبه ۳۱ تیر و جمعه یکم مرداد ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.

محمدنژاد به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه یکم تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه دوم مرداد ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه یکم تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه دوم مرداد ماه امسال از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی یادآور شد: همچنین تردد تمامی تریلر به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۳۰ تیر و جمعه یکم مرداد ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

این مسوول درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مازندران عادی و روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه