English

استاندار مازندران خبر داد؛

پایان فرصت بروزرسانی سند آمایش مازندران تا خرداد

استاندار مازندران در شورای برنامه ریزی گفت: بازنگری سند آمایش سرزمینی در استان نیازمند اصلاحیه و بازنگری است که پایان خرداد آخرین فرصت بازنگری در این سند است.

پایان فرصت بروزرسانی سند آمایش مازندران تا خرداد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور در شورای برنامه ریزی استان اظهار داشت: سند آمایش باید مورد توجه در برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌ها، بازنگری سند آمایش سرزمینی در استان مازندران نیازمند اصلاحیه و بازنگری است که پایان خرداد آخرین فرصت بازنگری در این سند است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مشارکت مردم در سند آمایش باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در زمینه اطلاعات پایه در استان دچار ضعف هستیم و یک سامانه اطلاعاتی در استان باید اجرا شود.

وی با بیان اینکه باید تا پایان سال طرح اجرایی سامانه اطلاعاتی استان تکمیل شود، همچنین از طرحی نو برای تأمین زمین برای ساخت مسکن در استان خبر داد.

فتح الله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران هم در این شورا گفت: ۶۱ جلد گزارش در قالب سند آمایش سرزمین در استان تهیه و تدوین شده است.

بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی هم بیان داشت: در این سند نگاه‌های دانشگاهی و روز در ارزیابی‌های سند آمایش باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد افزود: سند آمایش بیانیه چشم انداز توسعه استان در افق ۱۴۱۴ است که با دقت در تدوین می‌تواند توسعه استان را به همراه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه