English

استاندار مازندران:

مازندران با تکیه بر منابع انسانی کارآمد و شایسته سالاری، متحول می شود

استاندار مازندران با بیان اینکه این استان در حال طی کردن دوره تحولی است، گفت: شایسته سالاری در راستای توسعه و آبادانی روزافزون در این دیار باید مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

مازندران با تکیه بر منابع انسانی کارآمد و شایسته سالاری، متحول می شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سیدمحمود حسینی پور در آیین معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، بی توجهی به شایسته سالاری را از آسیب های بزرگ در دستگاه های اجرایی دانست و اظهار داشت: لازمه ایجاد تحول در استان، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی شایسته و نخبه است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت و افزایش سطح مشارکت نخبگان در استانداری و فرمانداری ها باید در قالب یک ساختار شکلی مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران در حال طی کردن دوره تحولی است و تمام دولت ها به دنبال برنامه و ایجاد تحول در جامعه هستند، خاطرنشان ساخت: آن چیزی که در اذهان مردم باقی می ماند عملکرد دولت ها است.

وی گفت: اگر قرار باشد گزارش خلاف واقع به مردم داده شود، این قشر آگاه متوجه واقعیت ها می شوند.

حسینی پور با اشاره به اینکه تحول در تمام سطوح از جمله خواسته های رئیس جمهور است، تصریح کرد: تمام برنامه های تحولی در مازندران نیز منطبق بر سیاست های ابلاغی رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه شایسته سالاری برای تحول در مازندران باید مورد توجه قرار گیرد و با اشاره به اینکه معاونت توسعه و منابع استانداری مازندران از برترین معاونت های استانداری است، عنوان داشت: همسو با ایجاد تحول در استان برنامه های راهبردی جایگزین برنامه های کوتاه مدت شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه عملیاتی کردن برنامه های راهبردی نیازمند تفکر راهبردی و جهادی است و تمام فعالیت های معاونت توسعه و منابع این استانداری نیز در راستای راهبرد مشخصی شکل گرفت و عملیاتی شد، افزود: سازمانی که بدون راهبرد باشد دچار روزمرگی می شود.

وی اظهار داشت: استانداری مازندران می تواند پیشران تحول در سطح استان باشد و در این مجموعه باید بهترین برنامه های راهبردی اجرا شود تا بتواند برای دیگر دستگاه ها الگو شود.

حسینی پور با بیان اینکه تحولات بزرگی در اجتماع اتفاق افتاد اما هنوز نتوانستیم سازمان های دولتی را همتراز با این تحولات سازماندهی کنیم، ابراز داشت: با روش های سنتی که در ساختار اداری دستگاه ها مطرح است نمی توانیم پاسخگوی نسل جدید باشیم.

وی افزود: باید از تمام ظرفیت های انسانی مازندران به شکل مطلوب استفاده کرد و معاونت توسعه منابع استانداری باید این مهم را در دستور کار قرار دهد و از وجود نخبگان به شکل مطلوب استفاده کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه ۲۰ راهبرد اساسی در راستای توسعه استانداری مازندران عملیاتی شد و این مهم در دیگر دستگاه ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد شایسته سالاری در دستگاه های اجرایی و بدنه دولت باید مدنظر باشد.

وی با اشاره به وجود نیروهای انسانی شایسته و نخبگان فراوان در مازندران، گفت: نیروی انسانی، شاخص مهم ارزیابی در دستگاه اجرایی است.

حسینی پور با اشاره به اینکه برترین های مازندران باید به استخدام استانداری مازندران درآیند و نیروی بی انگیزه ساختار شکن نباید جایگاهی در بدنه دولت داشته باشد، تصریح کرد: در صورت تحقق این مهم می توان به ایجاد تحول در استان امیدوار بود.

گفتنی است؛ با حکم استاندار مازندران، حسن قلی زاده سیاهکلائی به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب و از خدمات و زحمات امید محبی، معاون سابق توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اهدای هدایایی تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه