English

نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت راه اندازی قطار ساحلی در غرب مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای تسهیل در عبور و مرور مردم بومی و مسافران، راه اندازی راه ساحلی یا قطار در غرب استان مازندران ضروری است.

ضرورت راه اندازی قطار ساحلی در غرب مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آیت الله محمد باقر لائینی در جمع امامان جمعه و فرمانداران غرب مازندران در سالن همایش دفتر غرب استانداری در نوشهر اظهار داشت: منطقه غرب مازندران به خاطر برخورداری از موقعیت های ممتاز گردشگری و حضور چشمگیر مسافران باید بیشتر  مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه به هر اندازه  در حوزه جمع آوری زباله ها، پاکیزگی محیط در این  منطقه برنامه ریزی و تلاش شود گام مهمی برای رضایت مردم از مسئولان خواهد بود، ادامه داد: توجه به موضوع پسماند و رعایت اصول و موازین دینی و اسلامی باید مورد توجه مسئولان  قرار گیرد تا مسافران و گردشگران حرمت باورها و اعتقادات اصیل مردم مازندران را داشته باشند 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از استاندار مازندران جهت راه اندازی دفتر استانداری غرب مازندران در نوشهر، تصریح کرد:روزهای سه شنبه مردم از نقاط مختلف به این دفتر مراجعه ،مشکلات خویش را مطرح می کنند و مسئولان مربوط نیز برای حل این مشکلات گام بزمی دارند که این از اهداف دولت مردمی است. 

وی یادآور شد: در سفرهای شهرستانی اگر از مجموعه مصوبه ها تعداد ۱۰ مصوبه اجرایی شود بدون شک مردم خوشحال می شوند و این خدمات رسانی به مردم باید افزایش یابد.

آیت الله محمدی لائینی گفت: افزون بر آنکه مردم بومی باید از خدمات عمومی بهره ببرند که از لحاظ حیثیتی هم مهم است.

وی با بیان اینکه غرب مازندران پذیرای دست کم ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر است، بر لزوم راه اندازی یک راه ساحلی یا قطار مربوط برای تسهیل در عبور و مرور مردم بومی و مسافران و گردشگران تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه