English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مطالبه رهبری مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید مطالبه رهبری هم مورد توجه قرار گیرد و از مسئولان درباره مطالبات مقام معظم رهبری سؤال کنیم که چه کردند.

مطالبه رهبری مورد توجه قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آیت الله محمدباقر لائینی در چهارمین همایش سالانه جمعیت مطالبه گری رشد شهرستان چالوس با بیان اینکه خداوند از ما خواسته است زندگی دنیا و آخرت را با هم بسازیم، اظهار داشت: باید به مطالبات دنیا و آخرت همزمان توجه شود.

وی ادامه داد: دین ما دین مطالبه است و منافاتی ندارد که دنیا و آخرت را با هم بسازیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تشکیل جمعیت مطالبه گری رشد چالوس نشان از دغدغه مندی این جمعیت دارد و آرزو می کنیم بقیه شهرستان های مازندران هم این چنین جمعیتی را تشکیل دهند.

وی تأکید کرد: البته باید مطالبه رهبری هم مورد توجه قرار گیرد و از مسئولان درباره مطالبات مقام معظم رهبری سؤال کنیم که چه کردند.

در ادامه امام جمعه چالوس نیز بیان داشت: شهرستان چالوس یکی از شهرستانهای نمونه در وحدت و یکدلی است و امروز به برکت همین وحدت رقابت و دوستی حاکم است و دغدغه ها یکی پس از دیگری رفع می شود.

حجت الاسلام داوود موسوی با اشاره به شعار سال گفت: احداث بیمارستان تخصصی سرطان با موانعی روبرو شده است که انتظار داریم هر چه زودتر برطرف و با جدیت پیگیری و احداث شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه