English

نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

وظیفه مدیران استان است در غرب مازندران حضور میدانی داشته باشند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وظیفه مدیران استانی است که در همه مناطق استان به ویژه غرب مازندران حضور میدانی داشته باشند و مسائل و مشکلات مردم را بشنوند و به دنبال حل آن باشند.

وظیفه مدیران استان است در غرب مازندران حضور میدانی داشته باشند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آیت الله محمدباقر لائینی در حاشیه چهارمین همایش سالانه «جمعیت مطالبه گری رشد» در چالوس در گفتگو با خبرنگار موج با بیان اینکه برای ما، مازندران یکپارچه مهم است و این شعار ما است، اظهار داشت: وظیفه مدیران استانی است که در همه مناطق استان به ویژه غرب مازندران حضور میدانی داشته باشند و مسائل و مشکلات مردم را بشنوند و به دنبال حل آن باشند و در این راه برای آنها نباید شرق، غرب و مرکز استان فرقی داشته باشد.

وی ادامه داد: از آنجایی که غرب مازندران، گردشگران زیادی را میزبانی می کند بنابراین طبیعتاً مشکلاتی را هم می تواند داشته باشد که خوشبختانه با افتتاح دفتر استانداری در غرب مازندران در شهرستان نوشهر، هر هفته سه شنبه معاونان استاندار و مدیران کل در این دفتر حضور می یابند و این سبب شد تا مشکلات طولانی بودن مسافت تا مرکز استان برای مردم غرب مازندران برطرف شود و مردم در نوشهر مشکلاتشان را حل و فصل کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به شکل گیری «جمعیت مطالبه گری رشد» در چالوس، گفت: هر چه مردم و مسئولان یک شهر فعال تر و جدی تر باشند خودبخود تأثیرگذاری بیشتری در تحقق مطالبات دارد که خوشبختانه چالوس از این ویژگی برخوردار است و «جمعیت مطالبه گری رشد» را تشکیل دادند و با طرح و بیان مشکلات شهرستان چالوس و انتقال آن به مسئولان نسبت رفع آن اهتمام ویژه ای دارند.

وی افزود: توصیه من این است که مطالبات را فقط در مادیات و عمران و آبادانی نبینند بلکه بزرگترین مطالبه ما، احکام خدا و مسائل فرهنگی است.

آیت الله لائینی با بیان اینکه احکام خدا باید پیاده شود، بیان داشت: چالوس قدمگاه 21 هزار شهید است و مردمان متدینی دارد و باید مطالبه و دغدغه اولیه ما مسائل شرعی، دینی، حجاب، عفاف، نماز اول وقت و ارزش های انقلاب اسلامی باشد و سپس در کنار آن، مسائل عمران و آبادانی هم باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه