English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

آغاز به کار جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در نور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: شانزدهمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی هنر‌های تجسمی فجر بخش استان مازندران در موزه گالری ایزدشهر افتتاح شد.

آغاز به کار جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در نور
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، احسان آهنگر اظهار داشت: این جشنواره تا بیست و یکم بهمن ماه در موزه گالری دیدی ایزدشهر با حضور اساتید هنر و دانشگاه و علاقمندان دائر می‌باشد.

وی ادامه داد: ۶۵ اثر از ۲۳ هنرمند استانی پیشکسوت و جوانان نخبه انتخاب و برای بازدید عموم به نمایش در آمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در این جشنواره هنرمندانی از شهر‌های بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، بابل، آمل، بابلسر، فریدونکنار، نور، چالوس، نشتارود و تنکابن آثار خود را به نمایش گذاشته اند که آیین اختتامیه آن در بیست یکم بهمن ماه در همین مکان برگزار می‌شود.

 وی تصریح کرد: به جهت حمایت از آثار هنرمندان استان هم طی نشست‌های تخصصی با فعالان هنری مازندران، درصدد ایجاد نمایشگاه‌های فصلی با هدف ارائه آثار هنرمندان در اقصی نقاط استان داشته باشیم تا بتوانیم از این طریق این عزیزان بتوانند به صورت مستقیم آثار خود را به فروش عموم برسانند.

وی از تسهیل صدور مجوز‌های آموزشی و فرهنگی در استان خبر داد و افزود: به جهت حمایت هر چه بیشتر از هنرمندان برنامه ریز‌های لازم جهت احیای انجمن هنر‌های تجسمی استان صورت پذیرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه