English

مدیرکل ارشاد مازندران تأکید کرد؛

ضرورت ارتقای سطح کیفی رسانه های مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بر ضرورت ارتقای سطح کیفی رسانه ها تأکید کرد و گفت: در این زمینه، نقش آموزش بسیار اثربخش است و باید مورد توجه قرار گیرد.

ضرورت ارتقای سطح کیفی رسانه های مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، احسان آهنگر در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران اظهار داشت: بخشی از فعالیت های رسانه ای استان به اهتمام جدی و دغدغه مندانه اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران ارتباط مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه آرزوی موفقیت برای اعضای  جدید داریم، ادامه داد: رسانه از نظر کمی و کیفی در توسعه استان مؤثر است و ما هم در معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل ارشاد مازندران تمام قد پشت خانه مطبوعات مازندران ایستاده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه با کمک یکدیگر برای توسعه استان گام برداریم، گفت: دوران عصر اطلاعات هستیم و باید برای توسعه رسانه ای استان مازندران برنامه ریزی داشته باشیم و گام های بعدی خود را پیش بینی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تدوین سند جامع رسانه ای استان مازندران با جدیت پیگیری شود، بیان داشت: از همه ظرفیت ها برای تحقق این موضوع استفاده شود و همواره باید مطالبه گری داشته باشیم.

آهنگر ابراز داشت: تولید محتوا و جریان شناسی مهم است و رسانه ها به آن نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی بر ضرورت استعدادیابی و حمایت از آموزش رسانه ای تأکید کرد و افزود: تقویت ارتباط دستگاه ها با اصحاب رسانه باید افزایش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: برخی دستگاهها اهمیت و ظرفیت رسانه ها را نمی شناسند و این به علت عدم سواد رسانه ای مدیران دستگاه ها است.

وی اظهار داشت: فقدان بانک اطلاعاتی خبرنگاران در مازندران احساس می شود و باید این موضوع هم مورد تدوین قرار گیرد و خبرنگاران واقعی که فعالیت خبری می کنند از افرادی که تنها فعال خبری هستند و فعالیت رسانه ای ندارد مشخص شوند.

آهنگر در پایان گفت: ارتقا سطح کیفی رسانه ها حتماً مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه، نقش آموزش بسیار اثربخش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه