English

مدیرکل ارشاد مازندران:

جشنواره‌ رسانه‌ای خزر بازوی توانمند گردشگری مازندران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره‌ رسانه‌ای بین المللی خزر حرکتی فرهنگی است که به کمک گردشگری استان مازندران می‌آید.

جشنواره‌ رسانه‌ای خزر بازوی توانمند گردشگری مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احسان آهنگر در حاشیه جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری اختتامیه جشنواره‌ رسانه‌ای بین المللی خزر که در فرمانداری چالوس برگزار شد در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به اینکه مازندران قطب گردشگری کشور است، اظهار داشت: هنوز نتوانسته ایم از ظرفیت‌های گردشگری مازندران استفاده بهینه کنیم و شرایط به گونه‌ای است که حتی برخی از افراد، گردشگری را تهدید می‌دانند.

وی با بیان اینکه فرهنگ، اصل و ریشه است، ادامه داد: جشنواره‌ رسانه‌ای بین المللی خزر حرکتی فرهنگی است که به کمک گردشگری استان مازندران می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با قدردانی از مجموعه فرمانداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس به جهت حمایت و کمک به جشنواره‌ رسانه‌ای بین المللی خزر، گفت: این همدلی و هم‌آوایی مسئولان در سطح استان کم‌نظیر است و عزم جدی همگان برای برگزاری آبرومندانه و درخور شأن اختتامیه جشنواره‌ رسانه‌ای بین المللی خزر برای کشورمان و استان مازندران است.

وی درباره بازدید خود از ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس تصریح کرد: این ساختمان در خور شأن فرهنگ و ارشاد نیست و بسیار تأسف خوردم و به همین منظور به شدت پیگیر احداث مجتمع فرهنگی و هنری چالوس هستم و حتی موضوع را به وزارت‌خانه هم ارجاع دادیم و با جدیت پیگیر هستیم تا هر چه زودتر عملیات احداث این مجتمع آغاز و در مدت زمان که برای آن تعیین می‌شود تکمیل شود و به بهره‌‌برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه