English

استاندار مازندران:

مازندران برای ارائه خدمات ملی، نیازمند اعتبارات ملی است

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است، گفت: مازندران یک کشور است که با حضور مسافران و گردشگران شمار خدمات گیرندگان افزایش پیدا می‌کند و با وجود ارائه خدمات ملی اما مازندران از اعتبار استانی بهره‌مند می‌شود.

مازندران برای ارائه خدمات ملی، نیازمند اعتبارات ملی است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور در حاشیه سفر معاون رئیس جمهور به مازندران، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وجود دلالان مهم‌ترین معضل در حوزه کشاورزی و مرکبات است.

وی ادامه داد: قدرت مردم مازندران در تولیدات کشاورزی و امنیت غذایی از اتم نیز قوی‌تر است. کشاورزان ما باید در این موضوع پافشاری کنند و حمایت دولت هم برای معرفی این قدرت ضروری است.

استاندار مازندران گفت: مبارزه با فساد و رانت‌خواری از اقدامات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه محسوب می‌شود ‌و اصلاحات خوبی را در راستای سیاست دولت مردمی سیزدهم آغاز کرده است.

وی افزود: استان مازندران به‌عنوان قطب گردشگری متأسفانه از مباحث دانش‌بنیان بهره نبرده است، مباحث کشاورزی باید از دولتی بودن خارج و به مردم سپرده شود.

حسینی پور بیان داشت: پایانه صادرات برنج در مازندران تحولی بزرگ بود و در همین زمینه شرکت‌های دیگری باید در شهرستان‌ها ایجاد شود.

وی ابراز داشت: با وجود حجم وسیعی از تولید مرکبات روبه رو هستیم اما صنایع تبدیلی در استان وجود ندارد و خام‌فروشی هم مهم‌ترین معضل بخش کشاورزی در مازندران است.

استاندار مازندران، ایجاد زیرساخت در حوزه آسفالت و آب در روستاها را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: ۲۷ سال در همین استان رسوب پروژه داشتیم که با همت همین دولت به پایان رسید.

وی عنوان داشت: مازندران یک کشور است و بسیاری از مردم دیگر استان‌ها در مازندران خانه دوم دارند که با حضور مسافران و گردشگران شمار خدمات گیرندگان افزایش پیدا می‌کند؛ با وجود ارائه خدمات ملی اما مازندران از اعتبار استانی بهره‌مند می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه