English

استاندار مازندران خبر داد؛

اختصاص ۲۰ هکتار زمین در قالب طرح مولد سازی به پایانه صادراتی میاندورود

استاندار مازندران با بیان اینکه زمین های حاصلخیز و تولید کشاورزی کیفی میاندورود، راه اندازی پایانه صادراتی در این شهرستان را به یک ضرورت فوری تبدیل کرده است، گفت: برای راه اندازی پایانه صادرات در میاندورود در قالب طرح مولد سازی 20 هکتار زمین برای این امر اختصاص خواهد یافت.

اختصاص 20 هکتار زمین در قالب طرح مولد سازی به پایانه صادراتی میاندورود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سیدمحمود حسینی پور در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود، اظهار داشت: شرایط آب و هوا و کیفیت خاک این شهرستان سبب تولید محصولات کشاورزی با کیفیت شده است که این تولیدات قابلیت صادرات دارد.

وی ادامه داد: برای راه اندازی پایانه صادرات در میاندورود در قالب طرح مولد سازی20 هکتار زمین برای این امر اختصاص خواهد یافت و این البته یکی از مصوبات سفر شهرستانی به میاندورود است.

استاندار مازندران با بیان اینکه طرح های زیرساختی کشاورزی این شهرستان توسعه مطلوبی نداشته است، گفت: در سال جاری با اجرای 55 طرح کشاورزی با سرمایه گذاری 479 میلیارد ریالی تلاش شد، بخشی از این کمبودها جبران شود.

وی افزود: تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سفرهای شهرستانی مصوب می شود به طور حتمی باید اجرا شود.

حسینی پور با بیان اینکه اجرای این مصوبات زمینه رونق اقتصادی و اشتغال پایدار را فراهم می کند، تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی زیبنده نیست که مدیران استان تصمیمی اتخاذ کنند و آن اجرا نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه