English

معاون راهداری مازندران:

بیش از هزار کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران برفروبی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با تلاش و حضور بی وقفه ی راهداران با 33 اکیپ راهداری در روز های اخیر بیش از 1125 کیلومتر از محور های کوهستانی این استان در 412 مرحله برفروبی شد.

بیش از هزار کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران برفروبی شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محسن محمد نژاد اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی در فصل زمستان به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محور های کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقررات، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون 33 اکیپ راهداری با بکارگیری 250 دستگاه ماشین آلات راهداری و 350 راهدار در محور های کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد: در روزهای اخیر بیش از 2500 تن نمک و 1500 تن ماسه برای اجرای عملیات راهداری زمستانی مصرف شده و در این مدت زمان نیز به بیش از 285 خودرو در راه مانده امداد رسانی توسط راهداران مازندران انجام پذیرفت.

وی محورهای برفگیر مازندران را 3700 کیلومتر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 23 راهدارخانه در محور های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

محمدنژاد خاطرنشان ساخت: مسافرین و رانندگان محترم می توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه ها، انسدادها یا محدودیت های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه