English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خبر داد؛

نوسازی و خرید ماشین آلات راهداری در مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از خرید و نوسازی ماشین آلات جدید راهداری در این استان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان به منظور افزایش سطح خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای خبر داد.

نوسازی و خرید ماشین آلات راهداری در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسن جهانیان اظهار داشت: ماشین‌آلات جدید با تخصیص از محل اعتبارات ملی و استانی شامل دو دستگاه بیل بکهو تراکتوری، یک دستگاه کمرشکن یک دستگاه نمک پاش مکانیزه و همچنین یک دستگاه جاروب تراکتوری در حوزه تجهیزات و نوسازی ناوگان ماشین آلات خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به اقدامات یادشده و خرید این تجهیزات، اکنون میزان آمادگی و ارائه خدمات راهداری در محورهای پرتردد و برفگیر به ویژه در محورهای اصلی سوادکوه، هراز، کندوان، کیاسر و محور کوهستانی بلده نور در حد مطلوب می‌باشد، ادامه داد: به منظور تأمین ماشین‌آلات و خرید و تجهیز آنها، اعتبار لازم جذب شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطرنشان ساخت: اقدامات بسیار خوبی از سوی اداره کل در سراسر استان شامل نوسازی، رنگ‌آمیزی، به‌روزرسانی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی راهدارخانه‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه البسه راهداری نیز باتوجه به اعتبارات و برنامه پیش‌بینی شده،‌ کلیه راهداران پر تلاش ملبس به لباس و پوشش راهداری شده‌اند.

جهانیان با بیان اینکه به منظور رفع نیازها و کمک رسانی مطلوب تر در مواقع بحرانی و زمستانی موافقت خرید یک دستگاه گریدر و دو دستگاه بیل بکهو تراکتوری دیگر نیز گرفته شده و به زودی خریداری خواهد شد، گفت: به دلیل حمایت از محصولات ایرانی و کمک به رونق تولید تمام این ماشین آلات از شرکت‌های تولید کننده این نوع محصولات در داخل کشور تأمین شده است.

وی در پایان گفت: بر اساس حجم ترافیک ورودی و خروجی محورهای شریانی و استراتژیک بودن محورها، تداوم روند نوسازی ناوگان راهداری از برنامه های این اداره کل می باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه