English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

۲۱۷ میلیارد ریال پروژه راهداری در مازندران به بهره برداری می رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: ۳۳ پروژه با اعتبار ۲۱۷ میلیارد ریال در حوزه راهداری و فنی و نظارت هفته دولت در استان مازندران به بهره برداری می رسد.

۲۱۷ میلیارد ریال پروژه راهداری در مازندران به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  عباسعلی نجفی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت :  ۲۵ پروژه در حوزه نظارت و هشت پروژه در حوزه راهداری با هدف سفر ایمن برای کاربران جاده ای اجرا می شود.

وی ادامه داد: نصب حفاظ های حاشیه و میانه جاده ها، تعمیرات ابنیه فنی از دیگر طرح های هفته دولت است و در سال جاری سه هزار و ۷۰۰ متر نیوجرسی، ۸۵۰ کیلومتر خط کشی در محورهای استان، نصب علائم اخطاری، انتظامی و اخباری به تعداد ۹۶۰۰ عدد، روشنایی نقطه ای در ۱۵ مقطع، اجرای ۷۰۰۰ کیلومتر روشنایی طولی محورها از جمله کارهایی بود که انجام شد.

نجفی با بیان اینکه در استان مازندران ۱۲ درصد روشنایی مسیر کشور را دارا هستیم طول مسیرهای روشنایی را ۳۶۰ کیلومتر بیان کرد افزود: اجرای جدول های بنتی از بابل تا ساری از طرح هایی بوده که در حال انجام است.

وی به سیل اخیر در استان اشاره و اضافه کرد:  در این حادثه چهار دستگاه پل بزرگ در استان تخریب شد و تاکنون در بالارستم قائمشهر پل باکسی ایجاد شد.

نجفی عمر ناوگان کالا را بالای ۲۱ سال بیان کرد و تعداد شرکت های مسافربری را ۲۰۴ شرکت برشمرد و گفت: ۶۰ شرکت اتوبوس رانی، ۱۱۳ شرکت مینی بوس رانی، ۱۳ سواری رانی با ۸۷۰۳ راننده و پنج هزار و ۲۳۸ ناوگان فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه ۴۶۴ پروژه با ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است گفت: ۱۴۶ پروژه روستایی، ۱۹ پروژه فنی و اجرایی، ۴۲ پروژه بهسازی راهها، ۳۰ پروژه ایمنی راه، ۵۴ پروژه روکش آسفالت و غیره است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی