English

مدیرکل راهداری مازندران:

راهداران در جاده های برفگیر مازندران مستقر شدند

در رزمایش طرح راهداری زمستانی استان که با حضور استاندار مازندران، فرمانده فراجا استان و مدیران دستگاه های امداد و نجات جاده ای در فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران برگزار شد از استقرار 350 راهدار در جاده های برفگیر مازندران خبر داد.

راهداران در جاده های برفگیر مازندران مستقر شدند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسن جهانیان با قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران در خصوص ایمنی راهها در فصل زمستان اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد حمل و نقل بار و مسافر کشور از طریق حمل و نقل جاده ای انجام می شود بنابراین مسئولیت سنگینی بر عهده این اداره کل قرار دارد.

وی ادامه داد: در طول 10400 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مازندران 23 راهدارخانه فعالیت کرده که 350 نفر از راهداران سخت کوش در قالب 33 اکیپ راهداری زمستانی و با 250 دستگاه ماشین آلات راهداری ( بولدوزر ، گریدر ، لودر، کامیون، نمک پاش، دستگاه برف خور و دستگاه آب نمک پاش و سواری کمک دار ویژه ( گشت راهداری ) در 3700 کیلومتر از راههای برفگیر و کوهستانی استان و13 گردنه به طول 700 کیلومتر گردنه برف گیر به انجام فعالیت های راهداری زمستانی مشغول فعالیت می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تجهیز راهدارخانه ها به وسایل و امکانات مورد نیاز، استفاده حداقلی از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه را ضروری دانست و افزود: در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشمگیر راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی اداره کل و فرهنگ سازی و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان عزیز انشاا... ما امسال شاهد کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن در سطح راههای استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه