English

مدیرعامل سازمان بنادر اعلام کرد؛

تأمین لایروب در بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی در دستور کار سازمان بنادر

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دستور داد تا لایروب موردنیاز برای بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی تا پیش از اتمام سال جاری، تأمین شود.

تأمین لایروب در بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی در دستور کار سازمان بنادر
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی اکبر صفایی در نشست با مدیران کل بنادر شمالی کشور که در بندر نوشهر برگزار شد، اظهار داشت: تعمیرات اساسی اماکن و محوطه های بندری و غیربندری یکی از مسائل مهمی است که در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد. 

وی با بیان اینکه طی 2 سال گذشته فعالیت ها در دو مرحله پیش رفت، ادامه داد: در مرحله اول پروژه های مربوط به سال های گذشته را به سرانجام رساندیم و در سال دوم برنامه ریزی و طراحی به صورت اختصاصی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره به اینکه پروژه های سرمایه گذاری اعلام شده از سوی این سازمان با جدیت دنبال می شود، خاطرنشان ساخت: فعالیت ها پس از اعلام به صورت جدی دنبال می شود و سازمان بنادر و دریانوردی در مواجه با مردم صادقانه عمل می کند و تأکید می کنم اگر پروژه ای از سوی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام شود به طور حتم باید به سرانجام برسد. 

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در مسیر صحیح گام بردارد، تصریح کرد: فعالیت های صورت گرفته طی 2 سال گذشته نسبت به 30 سال گذشته بی نظیر تلقی می شود.

 صفایی با تأکید بر نگاه کلان سازمان بنادر و دریانوردی بر تأمین نیروی انسانی متخصص و ارتقاء سطح نیروی انسانی دریایی و بندری، اظهار داشت: تأمین نیروی جوان و جدید در حوزه دریایی و بندری باعث تسریع روند فعالیت ها می شود و همچنین سازمان بنادر و دریانوردی به توسعه بنادر کوچک و معیشت مردم منطقه توجه ویژه دارد. 

وی تصریح کرد: دستورات لازم در خصوص تأمین لایروب موردنیاز برای بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی تا پیش از پایان سال جاری صادر شد. 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در پایان با تأکید بر قاطعیت مبارزه با فساد از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، خاطرنشان ساخت: در این زمینه هیچ گونه تعارفی نداریم و با هر کسی در هر جایگاهی برخورد خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه