English

عضو شورای شهر چالوس:

چالوس نیازمند اعتبارات استانی و ملی است

عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: اتفاق عمرانی خوبی با بودجه شهری در چالوس رخ داد اما با توجه به توریستی بودن چالوس و پذیرش جمعیتی چند برابر، چالوس نیازمند اعتبارات استانی و ملی است.

چالوس نیازمند اعتبارات استانی و ملی است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، فتحعلی بابایی در گفتگو با خبرنگار موج اظهار داشت: بازگشایی و آزادسازی فاز سوم ابر پروژه رینگ 2 شهری چالوس در راستای رفع معضلات ترافیکی شهر انجام شده و در این راستا اقدامات دیگری نیز در سطح شهر در دوره ششم مدیریت شهری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اعتقاد من و همکارنم در شورای اسلامی شهر چالوس بر این است که با افتتاح فازهای مختلف آزاد راه تهران – شمال ما شاهد بیشترین حضور مسافر در شهر چالوس هستیم که خدمات شهری دریافت می کنند و این نیازمند این است در تخصیص اعتبار حوزه شهری این شهر را در سطح ملی و یا استانی ببینند.

عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: شهردار چالوس با همکاری پرسنل شهری در حوزه فعالیت های عمرانی و زیر ساختی تلاش وافری داشتند که به نوبه خودم از آنها تشکر می کنم و قطعاً شهروندان این همه خدمات را می بینند و ارزیابی می کنند.

وی بیان داشت: همکارانم در شورای اسلامی شهر چالوس نهایت همکاری و همراهی را با شهرداری دارند تا خللی در انجام پروزه های عمرانی و زیرساختی وارد نشود و مسیر توسعه ای شهر با شدت تمام ادامه دارد.

بابایی تأکید کرد: امروز شهر چالوس به واقع یک کارگاه عمرانی شهری تبدیل شده و در تمام مناطق آن شاهد انجام کارهای زیرساختی و عمرانی اعم از آسفالت ، پیاده رو سازی، بازگشایی معابر و... هستیم که این نشان دهنده تلاش وافر مجموعه شهرداری در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه