English

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس:

احداث و بازسازی ساختمان جدید شهرداری چالوس یکی از پروژه های بزرگ شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: احداث و بازسازی ساختمان جدید و اداری شهرداری چالوس یکی از پروژه های بزرگ شهر است که با امضای نهایی فرمانده کل قوا این اتفاق بزرگ برای چالوس رقم خورد.

احداث و بازسازی ساختمان جدید شهرداری چالوس یکی از پروژه های بزرگ شهر است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آرش رضوی فشکوری در آئین کلنگ زنی ساختمان جدید شهرداری چالوس با بیان اینکه احداث و بازسازی ساختمان جدید و اداری شهرداری چالوس یکی از پروژه های بزرگ شهر است، اظهار داشت: با امضای نهایی فرمانده کل قوا این اتفاق بزرگ برای چالوس رقم خورد و جا دارد از فرمانده سپاه، نیروی دریایی سپاه که این هدیه را به چالوس دادند، قدردانی شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه مهم در راستای رفاه حال شهروندان رقم خورد، ادامه داد: با توجه به اینکه محوطه شهرداری چالوس فعلی دارای پارکینگ نبوده و منجر به ترافیک در سطح شهر می شد و پرسنل خدوم شهرداری و مراجعین محترم از نظر فضای فیزیکی در مضیقه بودند و این اقدام در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس افزود: ساختمان جدید شهرداری در مکانی احداث شده که یک مسیر دسترسی دارد و با احداث مسیرهای متفاوت در حاشیه رودخانه و پل آب نما و اتصال به خیابان شورا و با تقسیم ترافیک بار ترافیکی در این منطقه کم شود. 

وی با بیان اینکه این زمین با ۳۶ هزار متر هدیه سپاه پاسداران و نیروی دریایی سپاه است، گفت: دارای دو ساختمان هر کدام به متراژ سه هزار متر و در مجموع حدود ده هزار متر است که به ساختمان اداری و عمارت شهرداری اضافه می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس یادآور شد: این فضا تنها مختص شهرداری نیست بلکه به عنوان پارک شهر به شهروندان هدیه داده می شود تا گردشگران و شهروندان از فضای سبز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه یا وجود نعمت جنگل و دریا در شهرهای شمالی سرانه فضای سبز در سطح شهر پایین می باشد، تصریح کرد: با سرانه فضای سبز در سطح شهر چالوس به متراژ ۳۰هزار متر به فضای سبز اضافه خواهد شد.

در ادامه، فرماندار چالوس نیز طی سخنانی از این توافق شیرین به عنوان منشأ خیرات برای مردم آرزو کرد و گفت: تمام تلاش برای خدمت به مردم است که وظیفه ما هست.

محمد شریفی افزود: یکی از هنرهای شهرداری و شورا، حفظ داشته های شهری و اضافه کردن بر سرمایه های شهر است.

وی از معضل ترافیک به عنوان‌ یکی از مهم ترین معضلات چالوس یاد کرد و ادامه داد: با این پروژه معضل ترافیک که هم برای پرسنل و هم شهروندان بود برطرف خواهد شد.

فرماندار چالوس در پایان از زحمات شورا و شهرداری چالوس قدردانی کرد و یادآور شد: اگر این اتفاقات خوب در چالوس رقم می خورد حاصل همکاری و همدلی مجموعه مدیریت شهری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه