English

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر چالوس:

اقدامات عمرانی تا پایان مدیریت شهری دوره ششم تداوم خواهد یافت

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر چالوس گفت: در آینده نوید بخش اقدامات بزرگی در حوزه عمرانی مدیریت شهری دوره ششم چالوس خواهیم بود.

اقدامات عمرانی تا پایان مدیریت شهری دوره ششم تداوم خواهد یافت
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مهندس صابر سام دلیری در آئین بازگشایی و تعریض در خیابان شهید منتظری( حدفاصل گلسرخی به نوشین محله) ضمن قدردانی از رئیس و همکاران شورای اسلامی شهر چالوس، شهردار، معاونین و پرسنل شهرداری بابت اقدامات بزرگ عمرانی و تملکی در سطح شهر، اظهار داشت: از همت و مساعدتی که همشهریان و مالکین محترم بابت تملک املاک عمرانی صورت می گیرد نیز تشکر و قددانی می نمایم. 

وی با قدردانی از خانواده محترم رضاپور، ادامه داد: امروز تملکی به متراژ حدود 200 متر مربع جهت تعریض خیابان شهید منتظری صورت گرفته است. 

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر چالوس، تصریح کرد: این نوید را به همشهریان محترم خواهیم داد تا هر جایی که آمادگی تعریض داشته باشند تملک صورت خواهد گرفت. 

وی در پایان با بیان اینکه در آینده نوید بخش اقدامات بزرگی در مدیریت شهری دوره ششم چالوس خواهیم بود، بیان داشت: این نوید را به شهروندان خواهیم داد که اقدامات عمرانی و تملکی تا پایان مدیریت شهری دوره ششم چالوس با همین سرعت صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه