English

سرپرست معاونت میراث‌ فرهنگی مازندران:

بازارچه‌های صنایع‌دستی در پایگاه‌های میراث‌ ملی مازندران راه‌اندازی می‌شود

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی در پایگاه‌های میراث‌ ملی و جهانی مازندران خبر داد.

بازارچه‌های صنایع‌دستی در پایگاه‌های میراث‌ ملی مازندران راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محسن باستانی با اشاره به تأکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص سرویس‌های بهداشتی و ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در پایگاه‌های ملی، جهانی و اماکن تاریخی، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص سرویس‌های بهداشتی و ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در اماکن تاریخی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه استان مازندران دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری است، ادامه داد: باید اقدامات مطلوب برای بهسازی و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و راه‌اندازی نمایشگاه و بازارچه‌های صنایع‌دستی دائمی و موقت در مازندران انجام شود.

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به ظرفیت‌های موجود در پایگاه میراث جهانی عباس آباد بهشهر و پایگاه میراث ملی فرح آباد، گفت: باید از فضاهای موجود در این پایگاه‌ها و اماکن تاریخی برای جذب گردشگران استفاده شود.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه مازندران مقصد گردشگری است و گردشگران و مسافران بسیاری به این استان سفر می‌کنند باید برای خدمات بیشتر و بهتر وزارتخانه متبوع اعتبارات ملی به این استان اختصاص دهد.

ایزدی تأکید کرد: در بحث سرویس‌های بهداشتی، حفاظت و مرمت بناهای تاریخی مازندران نیاز به تخصیص اعتبار ملی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه