English

با حکم مدیرکل میراث فرهنگی مازندران؛

معاون جدید گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران منصوب شد

با حکم مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، مهدی اسحاقی به سمت معاون جدید گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران منصوب شد.

معاون جدید گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران منصوب شد

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی اسحاقی در مراسم معارفه خود به عنوان معاون جدید گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران، اظهار داشت: امیدواریم در حوزه گردشگری استان با توجه به اینکه این استان یکی از مقاصد گردشگری در کشور است، برنامه‌ریزی و اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: باید برای جذب و حضور گردشگران داخلی و خارجی و رضایت آنها از سفر در استان برنامه‌ریزی صورت گیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های طبیعی و میراثی در مازندران باید زمینه توسعه گردشگری در استان ایجاد شود.

همچنین معاون توسعه و مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به اینکه شرایط کاری شبیه زندگی است که یک عمر و زمانی دارد، گفت: شرایط کاری خیلی آنی و زودگذر است.

محمدآفرین محمدزاده بیان داشت: آمدن و رفتن یکی از شاخه‌های طبیعت زندگی است که امیدواریم تأثیرات و عملکرد خیلی خوبی در زمان تصدی بر جای بگذاریم.

وی با بیان اینکه شرایط کاری برای همه مهیاست منتهی انتخاب فرد به عوامل مختلف بستگی دارد، افزود: با تفکر جمعی و یکپارچه می‌توان موفقیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف ایجاد کند.

معاون توسعه و مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تصریح کرد: تغییر و تحولات قطعاً تأثیرگذار و یک تغییر و اندیشه جدید در حوزه‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه