English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

هنر روابط عمومی، مدیریت افکار عمومی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه هنر روابط عمومی، مدیریت افکار عمومی است، گفت: روابط عمومی‌ به عنوان آیینه تمام نمای سازمان در جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات و عملکرد می‌تواند با ایجاد ارتباط دو سویه بین سازمان و مخاطب نسبت به ایجاد تفاهم، رابطه متقابل و افزایش سرمایه اجتماعی نقش موثری نماید.

هنر روابط عمومی، مدیریت افکار عمومی است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، غلامعلی فخاری در نشست هم اندیشی رابطین روابط عمومی‌های شعب هلال احمر استان با بیان اینکه هنر روابط عمومی، مدیریت افکار عمومی است، اظهار  داشت: روابط عمومی‌ به عنوان آیینه تمام نمای سازمان در جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات و عملکرد می‌تواند با ایجاد ارتباط دو سویه بین سازمان و مخاطب نسبت به ایجاد تفاهم، رابطه متقابل و افزایش سرمایه اجتماعی نقش مؤثری نماید.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ پل ارتباطی مردم با سازمان است و می‌تواند با اطلاع رسانی صحیح و روزآمد موجب رشد و بالندگی آن گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، افزود: روابط عمومی وظیفه تبلیغ، ترغیب، تشویق و نفوذ در افکار عمومی را بر عهده دارد و در این راستا یکی از ابزارهای مدیریت روابط عمومی، استفاده درست و روزآمد از ابزار اطلاع رسانی است.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی روابط عمومی‌ها، دسترسی، طبقه بندی، پردازش و انتشار مناسب اطلاعات از طریق رسانه‌های جمعی و دیگر ابزارهای اطلاع رسانی برای افزایش آگاهی و اثربخشی بر روی مخاطبان یک مجموعه سازمانی است تصریح کرد: آنچه در حال حاضر در فرآیند اطلاع رسانی به مخاطبان از اهمیت بسزایی برخوردار است ضرورت آشنایی دست اندرکاران روابط عمومی‌ها با مدیریت اصولی تولید و انتشار اطلاعات است.

فخاری با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌کارآمد مقدمه کارآمدی سازمان است، عنوان داشت: این مهم یکی از مسئولیت‌های مغفول مانده روابط عمومی است که متأسفانه جای خود را به برگزاری مراسم تشریفاتی و فعالیتهای حاشیه‌ای داده و به تنزل جایگاه واقعی روابط عمومی در سازمانها انجامیده است.

وی خاطرنشان ساخت: در دنیایی پیچیده امروز که به عنوان «دنیای ارتباطات» نامیده می‌شود اخبار و رویدادها درکوتاه ترین زمان و با استفاده از انواع ابزارهای اطلاع رسانی به سراسر اقصی نقاط دنیا مخابره و افکار عمومی را به راحتی تحت تأثیر قرار می دهد.

گفتنی است در ادامه این نشست از رابطین عمومی روابط عمومی‌شعب هلال احمرمازندران تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه